نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1399 - 18:06

نوای جنوب:فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همزمان با دهه فجر یک‌هزار و ۳۵۰ برنامه با هدف گرامیداشت این دهه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با محوریت فضای مجازی در این استان برگزار می‌شود.

نوای جنوب:

، سردار علی رزمجو روز پنجشنبه در جمع فرماندهان سپاه شهرستان های  استان بوشهر افزود: برنامه‌های ۱۲ بهمن ماه به عنوان روز ورود امام به میهن با نام "انقلاب اسلامی،عبد صالح خدا و احیاگر اسلام ناب محمدی" با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در یکی از مدرسه‌های شهر بوشهر آغاز می‌شود.

سردار رزمجو؛ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

* رژه موتورسواران از فرودگاه تا گلزار شهدا، برگزاری مراسم در کنار گلزار شهدا گمنام با سخنرانی حجت الاسلام ادیانی مسئول عقیدتی سیاسی ناجا از دیگر برنامه ‌های این روز است.

* برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصد در حسینیه ثارالله و همچنین برگزاری رزمایش ۶۰۰ نشست روشن‌گری در سراسر استان بوشهر از دیگر برنامه‌های نخستین روز دهه فجر است.

* در روز ۱۳ بهمن نیز برنامه‌ها با عنوان "انقلاب اسلامی،اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید" درقالب افتتاح طرح‌های تولیدی  برگزار می‌شود.

*پخش مستند تلویزیونی مردان انقلابی همراه با حضور نقش آفرینان انقلابی از دیگر برنامه‌های سیزدهم بهمن ماه در استان بوشهر است.

* روز چهاردهم بهمن ماه به نام "انقلاب اسلامی، جوان ایرانی سند خودباوری و پیشرفت علمی" نام‌گذاری شده که در این روز طرح ویزیت رایگان ساکنان مناطق عشایری در قالب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

* برنامه‌های  روز ۱۵ بهمن به نام "سیره فاطمی، منزلت، سبک زندگی ایرانی اسلامی" نام‌گذاری شده که در این روز جشن میلاد حضرت زهرا (س)، یادواره شهدای انقلابی و تجلیل از خانواده های شهدا، رونمایی از یادمان زن و مقاومت و همایش "نقش و جایگاه زن در اسلام و انقلاب" در بوشهر برگزار می‌شود.

*برنامه‌های روز ۱۶ بهمن نیز با عنوان "انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، ایثار و شهادت طلبی" و در قالب عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این روز است.

* برنامه‌های روز ۱۷ بهمن نیز به عنوان "انقلاب اسلامی،مجاهد انقلابی کرامت انسانی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت" نام‌گذاری  شده که در این روز برگزاری جشن وحدت آفرین انقلاب، شرکت در نماز جمعه و دیدار با ائمه جمعه اهل سنت انجام خواهد شد.

* در برنامه‌های ۱۸ بهمن که به نام "انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، امت اسلامی تمدن نوین انقلاب اسلامی" نامگذاری شده نشست‌های بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی در سراسر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

* با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در طول دهه فجر در استان بوشهر با همت گروه‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت ، برگزاری میز  خدمت در مساجد برای اقشار مختلف از دیگر برنامه‌های ۱۸ بهمن ماه  در استان بوشهر است.

* برنامه‌های ۱۹ بهمن نیز با عنوان "انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جهادی، اقتدار و صلابت و امنیت پایدار" با برگزاری جشنواره گروه‌های سرود و تئاتر انقلابی با موضوع مقاومت و نصرت انقلابی و رونمایی از کتاب صوتی شهدا انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است.

*برنامه های روز ۲۰ بهمن به عنوان هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به نام "بسیج فداکار، خدمت مومنانه، و مدافعان سلامت" نام‌گذاری شده  که در این روز رزمایش کمک مومنانه به نیابت از امام و شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت و برنامه اهدا خون توسط بسیج ورزشکاران و قشرهای مختلف مردم اجرا خواهد شد.

*در برنامه‌های ۲۱ بهمن ماه که با عنوان "انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت و استکبار ستیزی" نام‌گذاری شده که در این روز مراسم تجلیل از عوامل مستند مردان انقلابی، برگزاری آیین شکرگذاری و نورافشانی به مناسبت شب ۲۲ بهمن اجرا می شود.

* در روز ۲۲ بهمن نیز رژه موتورسواران و خودروها به صورت مشترک در مسیری منظم به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سردار رزمجو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار