نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 مرداد 1399 - 12:14
در نشست میز خرما

نوای جنوب:همه کشورهای غربی اگر پیشرفت کردند اول در حوزه کشاورزی پیشرفت کردند و همین الان بیشترین معافیت‌ها و تسهیلات را در حوزه کشاورزی ارائه می‌کنند.





 

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پاسخگوی کشاورز دشتستانی که خرمایش فروش نرفته باشد. عوارضی را روی خرما گذاشته‌اند که ورود خرمایی داخلی را به بازارهای خارجی را مختل می‌کند و محصولات دیگر کشورها جای محصول ما را در بازارهای هدف بگیرد و خسارت بسیار زیادی به خرمای ما وارد شود. این ضد عدالت است.

همه کشورهای غربی اگر پیشرفت کردند اول در حوزه کشاورزی پیشرفت کردند و همین الان بیشترین معافیت‌ها و تسهیلات را در حوزه کشاورزی ارائه می‌کنند.

متأسفانه در کشور ما برعکس عمل می‌شود شاهد سنگ اندازی جلوی کشاورزان هستیم. واقعاً برای بنده سوال است که چه اتفاقی می‌افتد که وقتی خرما یک مقدار گران می‌شود ابر و باد و مه و خورشید و فلک به کار می‌آیند که قیمت خرما را زمین بزنند.

وقتی خرما ارزان می‌شود، مسئول ارزان شدن چه کسی است؟ وقتی که کشاورز ما و تاجر ما ورشکسته شده است و تا همین لحظه هم هزاران تن خرمای پارسال در سردخانه‌های ما در دشتستان وجود دارد، چه کسی جواب اینها را باید بدهد؟



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار