نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1398 - 11:28

نوای جنوب:با آرزوی سلامتی و بهروزی و شفای همه بیماران اسلام بویژه بیماران اخیر مواردی را از باب تذکر پیرامون مقابله با این بلیه منحوس کرونا به محضر شما عزیزان تقدیم می دارم :





 

نوای جنوب:بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ (سوره ابراهیم آیه 5)
بی تردید در این روزهای خدا برای هر شکیبایی سپاسگذاری نشانه هایی (از توحید، ربوبیت و قدرت خدا) است.
ملت صبار و شکور ایران اسلامی
مردم شریف و نجیب دشتستان
با آرزوی سلامتی و بهروزی و شفای همه بیماران اسلام بویژه بیماران اخیر مواردی را از باب تذکر پیرامون مقابله با این بلیه منحوس کرونا به محضر شما عزیزان تقدیم می دارم :
1- بار دیگر از همه متولیان امر سلامت، رئیس و اعضای شورای سلامت، کادر پزشکی و پرستاران فداکار تشکر و قدردانی دارم.
2- از مامورین انتظامی، کارکنان خدوم شهرداری، جمعیت هلال احمر ، کسبه و بازاریان شریف، امور اصناف، طلاب و بسیجیان عزیز و اصحاب رسانه و ... بابت همه گونه همکاری که با مسئولین امر داشتند متواضعانه قدردانی می کنم.
3- امید است مساجد این سنگرهای انقلاب، امامان جماعت، جوانان انقلابی و هیئات مذهبی و جهادی که همواره در مواجهه با حوادث طبیعی نقش ممتاز داشتند همچنان در این امر مهم نیز در کمک به هموطنان عزیز در آرام بخشی و امید آفرینی و سلامتی آنان نقش انقلابی و جهادی خود را ایفا نمایند.
4- از مصیبت دیدگان تقاضا می شود برای حفظ سلامتی خود و مردم از برگزاری هرگونه مجلس ختم و ترحیم برای اموات پرهیز نمایند و تنها خانواده ها و بستگان نزدیک به حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری بسنده نمایند و زیارت اهل قبور نیز در پنجشنبه و روز پایان سال حتی المقدور برگزار نشود.
5- پیشنهاد می شود هزینه های متعارف مراسم ترحیم صرف امور واجب متوفیان و امور خیریه و مستمندان شود.
6- از همشهریان عزیز تقاضا می شود همچنان در عمل به توصیه های مسئولین بهداشتی و حضور در منازل و عدم سفر به شهرستان های دیگر توجه نمایند.
در پایان برای ملت شریف و نجیب ایران بویژه همشهریان عزیز عافیت و تندرستی را خواستارم و همه عزیزان را به دعا و نیایش به درگاه الهی جهت رفع این بلیه، و تعجیل در فرج مولا حضرت ولی عصر (عج) و سلامتی رهبر حکیم و فرزانه دعوت می نمایم.
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین
حسن مصلح امام جمعه برازجان
 22 اسفند 98



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار