نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 دي 1398 - 17:11

نوای جنوب: به گفته وی، قاچاقچیان پس از ساعتی درگیری مسلحانه، تسلیم و مأموران موفق شدند ضمن دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف یک شناور، ۶۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

نوای جنوب:سردار ولی اله رضایی‌نژاد بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه برای مقابله با ورود مواد مخدر از دریا به کشور، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: دریابانان موفق شدند یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که از چابهار به سمت حوزه دریایی بوشهر در حال حرکت بوده را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان با اجرای کمین هدفمند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان بوشهر، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود که از یک ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود ناکام گذاشتند.

رضایی‌نژاد گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتی درگیری مسلحانه، تسلیم و مأموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، ۶۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

او، با تاکید بر مرز‌های کشور برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن، بیان کرد: مرزبانان استان با حضور شبانه‌روزی در مرزها، با هرگونه پدیده قاچاق برخورد می‌کنند و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهد کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مواد مخدر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار