نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آذر 1400 - 01:47

نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کشف یک هزار و چهارصد کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان کنگان خبر داد.

 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کشف یک هزار و چهارصد کیلو گرم مواد مخدر از نوع ت

نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کشف یک هزار و چهارصد کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان کنگان خبر داد.علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اعلام خبر کشف یک هزار و چهارصد کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان کنگان، بیان کرد: با هماهنگی و دستور قضائی حوزه شهرستان کنگان این میزان تریاک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط گردید.


وی افزود: در این عملیات دو نفر از متهمین دستگیر و یک دستگاه خودرو ون هایس (تویوتا) و یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف گردید.

وی افزود: متهمین پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شده و این پرونده در شعبه بازپرسی شهرستان کنگان در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت مداوم ادامه دارد و دستگاه قضائی با برخود قاطع با این عوامل ضمن در نظر گرفتن اشد مجازات، صیانت از جامعه و پیشگیری از آلودگی جامعه از این بلای خانمان سوز را در دستور کار خود قرار داده است.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مواد مخدر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار