نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 فروردين 1400 - 17:22

نوای جنوب:معاونت دریایی سازمان محیط زیست در قالب سه دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی، حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی، حفاظت و احیای تالابها فعالیت می کند.

نوای جنوب:و 

محمود رضایی به عنوان مدیرکل محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

 رضایی متولد دشتستان است که پیش از این بخشداری خارگ، معاونت فنی محیط زیست استان و معاون دفتر اداره کل سیاسی استانداری را برعهده داشته است.

وی اکنون دانشجوی دکترای علوم و مهندسی محیط زیست می باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محیط زیست

نظرات کاربران
ضمن عرض سلام و احترام، انتصاب شایسته جناب آقای دکتر محمود رضائی به سمت مدیرکل بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور را ابتداخدمت ایشان و سپس خدمت مردم شریف استان بوشهر و علی الخصوص خدمت مردم شریف دشتستان ، آبپخش ، شبانکاره و بویری، تبریک عرض نموده و از خداون متعال برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون و سرافرازی داریم و این نشان از درایت ، لیاقت، تدبیر، تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده ، توانمندی و شایستگی های جناب آقای دکتر محمود رضائی می باشد.
ضمن اینکه ایشان در سال های قبل سمت معاون محیط زیست استان بوشهر را بر عهده داشته و سپس بخشدار ویژه خارک استان بوشهر بوده و همچنین معاون اداره کل سیاسی استانداری بوشهر را بر عهده داشته اند و اکنون هم که ایشان به سمت مدیرکل بررسی و مقابله با آلودگی دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور منصوب شده اند و امید است که جناب آقای دکتر محمود رضائی را در سمت های بالاتری ببینیم
بسیارعالی
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار