نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1399 - 09:25

نوای جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک فوتی جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: ۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

نوای جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک فوتی جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: ۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش مبتلایان کرونا در استان بوشهر هستیم که باید بیش از پیش مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مراقبتی رعایت شود.

وی این افزایش مبتلایان را یک زنگ خطر دانست و اضافه کرد: در این شرایط علاوه بر اینکه نباید به استان‌های پرخطر سفر کنیم، میزبانی از اهالی این استان‌ها نیز خطر افزایش موارد کرونایی را بیشتر می‌کند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خواستار کاهش برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها شد و ادامه داد: استفاده از ماسک مهمترین راهکار کاهش ابتلاء است که باید توسط همه افراد رعایت شود.

وی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۲۱ نفر نیز طی این مدت با حال خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

کشمیری افزود: هم‌اکنون ۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و پنج نفر نیز به کمک دستگاه تنفس دارند.

وی با اشاره به ثبت یک فوتی کرونایی در استان بوشهر طی شبانه روز گذشته گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۹۰ مورد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۳۷۷ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار