نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1399 - 16:01

نوای جنوب:ایرانی تصریح کرد: باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که رای واقعی مردم را بگیرند نه با تطمیع، تهدید و شام و ناهار دادن رای بگیرند.

نوای جنوب:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به شروع نام نویسی انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفندماه گفت: اجازه نمی‌دهیم پول‌های کثیف در عرصه انتخابات خرج و سفره‌ های ناسالم پهن شود.

 محمد تقی ایرانی در نشست شورای اطلاع رسانی بوشهر افزود: تلاش می‌شود از ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات گرفته و نمایندگان واقعی مردم در شوراهای شهر و روستا انتخاب شوند.

به نوشته ایرنا، وی بیان کرد: باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که  بتوانند مسئولیت امانت داری را درست انجام دهند و رای واقعی مردم را بگیرند نه با تطمیع، تهدید و شام و ناهار دادن رای بگیرند.

ایرانی اضافه کرد: انتظار می‌رود نیروهای توانمند، فرهیخته، شایسته، دست پاک، قانونمند و آشنا به وظایف شهری و روستایی برای اداره امور مردم راهی شوراهای شهر و روستا شوند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استان و ابلاغ صورت گرفته از سوی استاندار بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی و تقویم زمانی آموزش‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ارائه و انتخاب هیات‌های اجرایی از سوی فرمانداران و بخشداران انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: انتخابات دو بال اجرایی و نظارت دارد و باید اجازه بدهیم هم ناظر و هم مجری در عرصه انتخابات به وظیفه خود عمل کنند.

ایرانی تاکید کرد: همه عوامل اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات به وظایف قانونی خود به صورت بی طرفانه و آزادانه عمل می‌کنند و مطمئن هستیم حیثیت و آبروی مردم در این انتخابات حفظ شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار