نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 تير 1399 - 19:01

نوای جنوب:رئیس اتاق اصناف شهرستان دیر گفت: از نوروز امسال تاکنون سه هزار مورد بازرسی و نظارت از اصناف این شهرستان انجام و در این ارتباط ۱۵۰ پرونده تخلف تشکیل شد.

نوای جنوب:علیرضا آذرگون به مناسبت روز ملی اصناف در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح نظارتی با حضور پنج بازرس اتاق اصناف شهرستان دیر انجام و واحدهای صنفی فعال از نظر داشتن پروانه کسب، نصب نشان قیمت کالا، مطابقت قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود را رصد می‌شوند.

وی گفت: در طرح نظارت ویژه خرید نوروزی ۵۰۰ واحد دارای کالاهای اساسی شامل آجیل، خشکبار، پوشاک، میوه و مواد پروتئینی مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دیر ادامه داد: کم و گران فروشی در صدر تخلفات اصناف شهرستان قرار دارد که در این ارتباط می‌توان بهنصب نکردن برچسب قیمت کالا، مطابقت نداشتن قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود اشاره کرد.

وی بیان کرد: اتاق اصناف در خدمت مردم است و برای تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون برنج، شکر و مرغ بین مردم به قیمت مصوب توزیع کرده‌است.

آذرگون افزود: با شیوع ویروس کرونا  اصناف دیر با تعطیلی واحدهای صنفی و کسب و کار خود با وجود وجود مشکلات فراوان نقش قابل توجهی در کاهش آمار ابتلا به کرونا ایفا کردند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و هشت اتحادیه در این شهرستان فعالیت دارند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار