نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آذر 1398 - 21:04

نوای جنوب:مسول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر  به اجرای طرح «یلدانه» اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف گسترش همدلی و  در جامعه و در آستانه شب یلدا در  این شهرستان برگزار شد.

نوای جنوب:  مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر  از توزیع بیش از ۵۰ بسته یلدای  در بین نیازمندان شهرستان دیر   خبر داد
به گزارش خبرنگار ما از شهرستان دیر ، جبار کشوری شنبه شب درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ۵۰بسته یلدایی به همت بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر دربین نیازمندان شهرستان دیر توزیع شد .
وی یادآورشد: این اقدام به توجه به شرایط اقتصادی جامعه و در راستای حمایت از نیازمندان  انجام شد

مسول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر  به اجرای طرح «یلدانه» اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف گسترش همدلی و  در جامعه و در آستانه شب یلدا در  این شهرستان برگزار شد.

  کشوری تصریح کرد: به تبعیت از دستورات خداوند و سفارش نبی اکرم اسلام (ص) و تاسی از سیره ائمه معصومین،  به یاری خانواده‌های محروم و نیازمند خواهیم شتافت و شادیهایشان را با آن ها تقسیم خواهیم کرد .
مسول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر   در ادامه با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر گام های  خوبی جهت نیازمندان درسطح شهرستان برداشته است افزود:
 ۵ گروه جهادی در مناطق محروم این شهرستان در راستای ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و ساخت‌وساز در حال فعالیت می باشد .

کشوری از  تعمیر آشپزخانه، تعمیر کامل سقف منازل، تعمیر درب و پنجره با جوشکاری، ساخت سرویس بهداشتی، لوله‌کشی آب شرب منازل و کمک به ساخت منازل مسکونی محرومین ازجمله کارهای جهادی هستند که توسط این گروه جهادی انجام می‌شود.















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار