نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1403 - 22:03

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش جامعه زنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و امیدوارم شاهد مشارکت بالای زنان در این عرصه باشیم.

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش جامعه زنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و امیدوارم شاهد مشارکت بالای زنان در این عرصه باشیم.زنان نقش مهمی در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده دارند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش جامعه زنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و امیدوارم شاهد مشارکت بالای زنان در این عرصه باشیم.

اکبر پورات بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با بانوان انقلابی استان بوشهر با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در مبارزات ملت انقلابی در برابر حکومت پهلوی بود که هیمنه رژیم شاهنشاهی را شکست و مبارزه را وارد فاز جدیدی کرد که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شد.

وی افزود: بعد از رحلت امام خمینی (ره)، با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، تمام فتنه‌ها علیه نظام اسلامی، نقش بر آب شده و انقلاب در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با اشاره به ویژگی‌های آیت الله دکتر رئیسی خاطر نشان کرد: اعتقاد قلبی به خدا، عدالت محوری، ساده زیستی، خستگی ناپذیری، شجاعت و عزت مندی و جهادی بودن و انقلابی بودن از خصوصیات دکتر رئیسی است و دولت سیزدهم با این ویژگی‌ها، بخش زیادی از مشکلات مردم را رفع کرد.

پورات با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده تصریح کرد: تسهیل ازدواج آسان، بیمه زنان خانه دار، قانون جوانی جمعیت و شناسایی زنان تأثیر گذار و ارتقای جایگاه زنان از اقدامات دولت سیزدهم در این حوزه است.

جهاد تبیین برای افزایش مشارکت مردم

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات هشتم تیرماه، مسئولیت زنان را مهم برشمرد و گفت: نقش جامعه زنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و امیدوارم شاهد مشارکت بالای زنان در این عرصه باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: سیره امامین انقلاب، همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بوده و همه باید برای تحقق این مهم گام برداریم.

پورات اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تیرماه، یعنی ایران قوی و هر میزان که مشارکت بالاتر رود، اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: باید با جهاد تبیین برای حضور حماسی مردم در انتخابات اهتمام ورزیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر افزود: ستاد انتخابات در استان تشکیل شده و کمیته‌ها فعال هستند و برنامه‌های متنوعی برای حضور پرشورتر مردم تدوین شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار