نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 06:35

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به مقابله با ارزش‌‌های انقلابی اسلامی و دینی گفت: در این شرایط وظیفه ما کادر سازی و تربیت نیروهای متخصص است که سربازان خط مقدم جبهه جنگ رسانه‌ای با دشمن باشند.





نوای جنوب:، اکبر پورات در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در حسینیه عاشقان ثارالله اهمیت فضای مجازی را برشمرد و اظهار داشت: امروز دنیای مجازی زندگی انسان‌ها را با خود همراه کرده و بدون زیستن در فضای مجازی امکان دستیابی به اهداف در ابعاد مختلف فراهم نخواهد بود.

وی استعدادیابی، پرورش و شناسایی نخبگان این حوزه را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سازماندهی و انسجام بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از آنان باید از اولویت‌های اساسی و اهداف مهم در برگزاری این رویداد باشد.

وی یکی از محورهای اصلی در این رویداد را در اختیار گذاشتن حقایق آن به مخاطبان در قالب محتوا سازی خاطر نشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی، بسیجیان خلاق و مبتکر پیرو ولایت با حضور در این رویداد نقشه‌های شوم دشمن را بر باد خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همیشه در جشنواره‌ها بیشترین تمرکز به خط پایان معطوف بوده است افزود: این روند خوب است اما کامل نیست، چراکه مهمتر از نتیجه جشنواره شناسایی ظرفیت‌ها است.

پورات با قدردانی از برگزارکنندگان چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج در استان بوشهر خاطر نشان کرد: باید تأکید کنم که در جنگ رسانه‌ای امروز، کشوری در دنیا می‌تواند با اقتدار به اهدافش دست یابد که در حوزه رسانه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به همکاری همه سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی جهان در مقابله با ارزش‌‌های انقلابی اسلامی و دینی تصریح کرد: در این شرایط وظیفه ما کادر سازی و تربیت نیروهای متخصص است که سربازان خط مقدم جبهه جنگ رسانه‌ای با دشمن باشند.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: پس باید باید افرادی را پرورش دهیم تا بتوانند بار سنگین این مسئولین را با سلاح تخصص و تعهد برعهده بگیرند.

پورات جوانان را همانند گنج‌های ارزشمند جامعه دانست و بیان کرد: در برگزاری چنین رویدادی، شناسایی جوانان خلاق و مستعد باید در اولویت قرار بگیرد و البته در کنار آن باید بازار مصرفی برای تولیدات آنان در نظر گرفته شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار