نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1403 - 10:48

نوای جنوب:شهردار آب پخش خبر داد؛تعویض براکت و لامپ های قدیمی و نصب پروژکتورهای ال ای دی در بلوار انقلاب شهر آب پخش

نوای جنوب:شهردار آب پخش خبر داد؛تعویض براکت و لامپ های قدیمی و نصب پروژکتورهای ال ای دی در بلوار انقلاب شهر آب پخش

 

شهردار آب پخش از تعویض براکت و لامپ های قدیمی و نصب پروژکتور های ال ای دی با بهره نوری بالا و مصرف کم در بلوار انقلاب خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛مهندس محمد جامعی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف ما از این کار ارتقای سطح روشنایی پایدار معابر ، افزایش ایمنی در حوزه ترافیک ، ارتقای کیفیت منظر شهری ، صرفه جویی در مصرف انرژی و پایداری زیست محیطی بوده و رفاه شهروندان عزیز و فهیم همواره در دستور کار شهرداری قرار داشته است.

 

مهندس جامعی با اشاره به اینکه مدیریت منظر و سیمای شبانه شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، افزود:پیش از این پایه های روشنایی حاشیه رفیوژ بلوار انقلاب رنگ آمیزی و مرمت شد و همچنین پایه های میانی آن نیز بهسازی و رنگ آمیزی گردید و در گام دوم و طی روزهای اخیر نیز عملیات اجرایی نصب براکت های جدید و چراغ های ال ای دی آغاز شده و جایگزین چراغ های قدیمی و پر مصرف می شوند که در روزهای آتی به اتمام خواهد رسید.

 

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد:

در این زمینه با بهره گیری از نظر کارشناسان و براساس آیین نامه طراحی معابر  و با رویکرد زیباشناسانه و توسعه پایدار اقدام به بهسازی پایه های روشنایی قدیمی نمودیم و با این عمل در عوض تعویض کامل پایه ها و خرید پایه روشنایی جدید ، چندین میلیارد تومان در هزینه های شهرداری صرفه جویی گردید.































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار