نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1401 - 13:22

نوای جنوب:شهردار آب پخش گفت:شهر آب پخش با ظرفیت ها و پتانسیل های بالای گردشگری و توریستی جهت استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود 

 





نوای جنوب:شهردار آب پخش گفت:شهر آب پخش با ظرفیت ها و پتانسیل های بالای گردشگری و توریستی جهت استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛ مهندس افشین خجسته پور در دومین نشست ستاد تسهیلات سفر شهرداری آب پخش اظهار داشت:پس از فروکش کردن شیوع بیماری کرونا انتظار می رود مردم در نوروز پیش رو بیشتر بار سفر ببندند و مسافرت بروند.

 

خجسته پور افزود:شهر آب پخش با ظرفیت ها و پتانسیل های بالای گردشگری و توریستی از نقاط هدف گردشگری استان بوشهر محسوب می شود و پیش از شیوع کرونا مسافران فراوانی را در ایام نوروز به خود می دید.

 

خجسته پور بیان داشت:وجود نخلستان های سربه فلک کشیده و نهرهای روان آب و مناطق بکر طبیعی باعث زیبایی دوچندان شهر آب پخش شده است.

 

شهردار آب پخش ابراز داشت:شهر آب پخش بخاطر تنوع محصولات صنایع دستی مرتبط با نخل و خرما،به عنوان شهر ملی حصیر ایران انتخاب شده است و هنرمندان زیادی در این حوزه فعالیت دارند و محصولات چشم نوازی را خلق می کنند و باید بگوئیم شهر آب پخش علاوه بر نقاط بکر طبیعی از صنایع دستی زیبا نیز برخوردار است.

 

خجسته پور افزود:برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای زیباسازی شهر انجام شده و بخش های مختلف مشغول انجام وظائف محوله هستند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار