نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1403 - 07:07

نوای جنوب: علی باستین در نخستین جلسه بررسی عملیاتی سازی طرح احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس استان در سال جدید، با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان به اهمیت اجرای این طرح مهم و استراتژیک در استان پرداخت و خاطر نشان کرد





نوای جنوب: علی باستین در نخستین جلسه بررسی عملیاتی سازی طرح احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس استان در سال جدید، با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان به اهمیت اجرای این طرح مهم و استراتژیک در استان پرداخت و خاطر نشان کرد: اجرای طرح یادشده علاوه بر اینکه بخشی از مشکلات وزارت نیرو در تامین برق پایدار استان را حل می‌کند، باعث درآمدزایی و کمک به معیشت خانوارهای کم‌درآمد و کمتر برخوردار می شود.

 

وی با برشمردن مزیت های اجرای این طرح، برگزاری جلسات متعدد با فرمانداران، دستگاه های متولی و بانک ها را نشان از عزم جدی دولت و مسئولین استان برای تکمیل و راه اندازی این طرح در سه ماهه اول سال جاری عنوان کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به منظور تسریع و تسهیل اجرای این طرح، خواهان حضور مستمر نهادهای حمایتی و دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان ها شده و از فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان نیز خواست تا ضمن راهبری تمامی فعالیت های منتهی به اجرای طرح، در استفاده از همه ظرفیت های شهرستان خود از هیچ کوششی در این راستا، دریغ نکنند.

 

 باستین در ادامه ضمن قدردانی از تلاش همه مسئولین و متولیان این پروژه مهم، خواهان جدیت، پشتکار و تلاش بیش از پیش برای تحقق اهداف این طرح شده و آمادگی خود را نیز برای همراهی و همکاری با متولیان امر و در صورت لزوم حضور در شهرستان ها به منظور پیشبرد بهتر کار اعلام کرد.

 

باستین همچنین با توجه به مصوبات جلسات قبل خواهان تسهیل هر چه بیشتر شرایط ضمانت تسهیلات، توسط بانک ها شده و تصریح کرد: بانک ها به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب متقاضیان، نسبت به صدور پیامک و حتی تماس تلفنی به متقاضیان اقدام و از هرگونه سخت گیری و رفتارهای سلیقه ای پرهیز کنند.

 

وی خواستار اطلاع رسانی صحیح از طریق صدا و سیما، فضای مجازی و فعالیت هاي تبلیغی به منظور تشریح جزئیات طرح توسط فرمانداران و مدیران دستگاه های متولی گردیده و خاطر نشان کرد: در فواصل زمانی مشخص عملکرد مدیران در این زمینه مورد بازبینی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار