نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1403 - 08:03

نوای جنوب:معاون عمرانی فرماندار دشتستان عصر پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: بخشدار سعدآباد با روحیه و رویه جهادی و مردمی توانسته توفیقات خوبی را در این بخش رقم بزند.

نوای جنوب:

 معاون عمرانی فرماندار دشتستان عصر پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: بخشدار سعدآباد با روحیه و رویه جهادی و مردمی توانسته توفیقات خوبی را در این بخش رقم بزند.

موسی رادمنش بیان کرد: امین‌نژاد از  بخشدارانی است که توانسته با استفاده از سیاست‌های دولت سیزدهم جلب رضایت عمومی را به دور از حاشیه و همراهی با امام جمعه شهرهای سعدآباد، وحدتیه و دیگر آحاد مردم زمینه خدمت به مردم را شتاب ببخشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات سرپرست سابق شهرداری سعدآباد با توصیه به شهردار جدید از وی خواست که مانند گذشته در خدمت به مردم، شفافیت و قاطعیت توأم با تعامل عقب ماندگی‌های بیش از یک ساله شهرداری سعدآباد را حداکثر به مدت شش ماه به صورت نسبی و چشمگیر در حوزه مبلمان شهری جبران و زمینه تعالی شهری و سر و سامان دادن به حوزه داخلی و بسترهای شهری عملیاتی کند.

در این نشست ضمن تقدیر از خدمات صدیقه یزدانی سرپرست سابق شهرداری سعدآباد، حکم انتصاب علی زبر دستان که به پیشنهاد فرماندار دشتستان و به امضای احمد محمدی زاده استاندار بوشهر به سمت شهردار جدید سعدآباد رسیده بود قرائت و وی به طور رسمی پس از گذشت ۱۰ ماه از سرپرستی شهرداری صدیقه یزدانی و در نبود شورای شهر به لحاظ انحلال در سال ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار