نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 فروردين 1403 - 01:35

نوای جنوب:مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر اعلام نمود امروز ارتقا درجه ۶ شهرداری استان توسط این دفتر و با ابلاغ معاون  محترم هماهنگی استانداری بوشهر  انجام شد





 

نوای جنوب:مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر اعلام نمود امروز ارتقا درجه ۶ شهرداری استان توسط این دفتر و با ابلاغ معاون  محترم هماهنگی استانداری بوشهر  انجام شد این ارتقاع درجه با پیگیری این دفتر و با تائید سازمان شهرداری  و دهیاری های کشور  انجام شد.

محمودی افزود از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون این دفتر موفق به اخذ  ارتقاع  درجه ۳۰ شهرداری استان شده است  این در حالی است که بعضی از این شهرداریها اخرین ارتقاع خود را حدود یک دهه قبل دریافت کرده بودند.

ارتقاع درجه  شهرداری باعث توانمند شدن بیشتر برای اخذ اعتبارات و اجرای پروژه های بزرکتر  شهرداریها ی استان در خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد.

محمودی همچنین از اختصاص ۲۵ دستگاه خودروی سنگین به ۲۵شهرداری استان در اسفند ماه سال۱۴۰۲ خبر داده و اعلام نمودند با احتساب ۵ دستگاه اختصاصی قبلی تعداد ماشین آلات تحویلی به شهرداری ها ی استان در ۱۴۰۲ به ۳۰ دستگاه افزایش یافت که تقریبا بی سابقه بوده.

همچنین ایشان از پیگیری سیاست های استاندار محترم استان برای ساماندهی پروژه های شهرداریها خبر داد و اعلام نمود  در این راستا  توافق نامه ۱۲۰ پروژه با اعتباری به مبلغ ۱۰/۰۰۰ ملیارد ریال با همراهی شوراهای محترم شهرهای استان منعقد گردیده و خوشبختانه با اختصاص ۳۰هزار ملیارد ریال  از محل ارزش افزوده به شهرداریها منابع مالی ان  نیز تامین شده است.

ایشان افزود این موضوع با پروژه های عادی شهرداریها متفاوت بوده و تقریبا به همین میزان پروژه توسط شهرداریها  در راستای برنامه  سالانه شهرداریها در حال اجراست.

لازم به توضیح است با شروع دولت مردمی ایران قوی آیت الله رئیسی یک درصد به سهم ارزش افزوده شهرداریها و دهیاریها افزوده شد که باعث توانمندی بهتر شهرداریها در خدمت رسانی به مردم شده است.

لیست شهرداری‌های ارتقاع یافته بشرح ذیل است.

 

 شهرداری‌ جم  به ۸ ارتقا یافت

شهرداری چغادک(بوشهر) به ۷ ارتقا یافت

شهرداری‌ بیدخون(عسلویه) به ۶

شهرداری سیراف(کنگان) به ۶ ارتقا یافت

شهرداری‌ چاه مبارک(عسلویه) به ۵ ارتقا یافت

شهرداری‌ آباد(تنگستان) به ۴ ارتقا یافت



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار