نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1403 - 22:06
صادر شد

نوای جنوب:خبر تأسف برانگیز شهادت مظلومانه سرداران رشید سپاه اسلام، سردار محمد رضا زاهدی، سردار محمدهادی حاجی رحیمی و پنج تن از همراهان آنان به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی باعث تأثر و اندوه شدید گردید.











نوای جنوب:انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف برانگیز شهادت مظلومانه سرداران رشید سپاه اسلام، سردار محمد رضا زاهدی، سردار محمدهادی حاجی رحیمی و پنج تن از همراهان آنان به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی باعث تأثر و اندوه شدید گردید.

این شهدای سرافراز، اجر سال ها مجاهدت و فداکاری خود در جبهه های مبارزه حق علیه باطل از ایران تا عراق و سوریه را در جبهه مبارزه با رژیم کودک کش و تروریست صهیونیستی، این غده سرطانی تحمیل شده به جهان اسلام، دریافت کردند و به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

بدون تردید سنت الهي بر نابودي ظالمان قرار دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و به حول و قوه الهی آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

اینجانب، شهادت این سربازان حضرت روح الله و مدافعان حرم به را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران به ویژه خانواده های داغدار این شهدای عظیم الشأن تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم روح بلند آنها در این ایام عزیز با مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) و سایر اولیاء و مقبان درگاه الهی محشور گردد.

 

سیدمحمدرضا میری لواسانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار