نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 فروردين 1403 - 13:22

نوای جنوب:جوانی ۳۱ ساله در شهر چغادک بعد از اذان مغرب شنبه (۱۱ فروردین) در حین عزیمت از منزل به محل کار از سوی افراد ناشناس به رگبار گلوله بسته شده و بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

نوای جنوب:جوانی ۳۱ ساله در شهر چغادک بعد از اذان مغرب شنبه (۱۱ فروردین) در حین عزیمت از منزل به محل کار از سوی افراد ناشناس به رگبار گلوله بسته شده و بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.ضاربین با یک دستگاه موتورسیکلت و در حالی که صورت خود را بسته بودند، با اسلحه کلاشینکف این جوان را هدف قرار دادند.

روایت‌های متعددی از شلیک ۶ الی ۱۵ گلوله در پهلو و سینه این جوان حکایت دارد.

به دنبال این حادثه که وقوع آن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد، تیم‌های پلیس پیشگیری و در ادامه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را با دستور بازپرس ویژه قتل در دستور کار خود قرار دادند.

هم اکنون ضاربین متواری می باشند؛ اما پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرده و علت این امر که به دلیل اختلافات شخصی یا گروهی و یا هر دلیل دیگری بوده، مشخص نبوده و بازگو نشده است و فرماندهی انتظامی استان نیز هنوز اظهار نظری در این خصوص انجام نداده است.

سید محمدحسن هاشمی بخشدار چغادک در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا در بوشهر با تایید این خبر افزود: موضوع این قتل جوان مربوط به اختلافات و نزاع چند خانواده از سال ۹۵ تاکنون ادامه داشته و این قتل در ادامه کشته شدن یکی از افراد خانواده مقابل صورت گرفته است.

خبر تکمیلی/ قاتل دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: عامل قتل شهروند چغادکی کمتر از ۱۰ ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

سردار سهام صالحی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه و بررسی میدانی کارآگاهان پلیس از چگونگی وقوع قتل، سرنخ‌هایی به دست آمد که در نهایت منجر به دستگیری مظنونین اصلی وقوع قتل شد.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی و علمی که کار آگاهان پلیس آگاهی از مظنونان به عمل آوردند، قاتل اصلی شناسایی و در یک عملیات هماهنگ توسط مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر و با حمایت مرجع قضائی کمتر از ده ساعت قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

صالحی اظهار داشت: قاتل پس از دستگیری در مواجهه با ادله جرم به قتل اعتراف و دلیل آن را اختلافات قبلی که از سال ۹۴ با مقتول داشته عنوان کرد. همچنین یک قبضه سلاح جنگی و حدود سی تیر جنگی که قاتل در ارتکاب جرم از آن استفاده کرده بود کشف شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قتل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار