نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 فروردين 1403 - 10:19

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

 

اکبر پورات ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: نقش بی بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و مؤثر در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق چهار مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرای کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرا مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بصیرتی با رویکرد امیدآفرینی اقدام مؤثری است که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی واسطه با مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، برنامه ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال گذشته نقش آفرینی کردند تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار