نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 فروردين 1403 - 17:19

نوای جنوب: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی بارش خفیف برای امروز در سطح استان، گفت: سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه هفته آتی وارد استان بوشهر می‌شود.

نوای جنوب: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی بارش خفیف برای امروز در سطح استان، گفت: سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه هفته آتی وارد استان بوشهر می‌شود.طلیعه محمدی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در برخی نقاط بارش خفیف باران مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: روز شنبه جوی نسبتاً آرام بر استان حاکم خواهد بود و با ورود سامانه بارشی جدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران و وزش تندباد لحظه‌ای و فردا غالباً صاف، گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز عصر در سواحل شمالی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، در مناطق شمالی طی ساعاتی از بعد از ظهر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار