نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 فروردين 1403 - 17:15

نوای جنوب:طبق اعلام فرمانده مرزبانی استان بوشهر یک لنج که با حکم قضایی در ساحل بوشهر توقیف شد.

نوای جنوب:طبق اعلام فرمانده مرزبانی استان بوشهر یک لنج که با حکم قضایی در ساحل بوشهر توقیف شد.

سرهنگ عبدالله خسروی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: رعایت حرمت این ماه با عظمت، امور فرهنگی و اخلاق اسلامی یک اصل است که در این راستا رعایت فرهنگ اسلامی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر نسبت به امور فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی توجه ویژه‌ای دارند گفت: مسافران و گردشگران باید حرمت این ماه را مورد توجه قرار دهند و از هنجارشکنی جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند لنج که اقدام به جابجایی مسافر نوروزی کرده بود در نوار ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: علیرغم اطلاع‌رسانی و تذکرات مرزبانان به صاحبان شناور‌های تفریحی در راستای رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و حرمت ماه مبارک رمضان، این لنج با دستور مقام قضایی به‌دلیل عدم رعایت هنجار‌های اجتماعی و اسلامی توقیف شد.

سرهنگ خسروی ضمن تقدیر از همکاری و احساس مسئولیت مردم بوشهر و مسافرین نوروزی تصریح کرد: مرزبانان استان بوشهر علاوه بر تامین نظم و امنیت مرز دریایی خلیج فارس، سواحل استان بوشهر و مسافرین در نوار ساحلی با کسانیکه باعث هنجارشکنی و عدم رعایت شئونات اسلامی شوند برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و مهمانان نوروزی و برقراری امنیت آن‌ها برای مرزبانان در دریا افتخار است از همه صاحبان شناور‌ها درخواست کرد به قوانین و مقررات پایبند باشند و مرزبانان از تردد شناور‌ها که سبب بی‌نظمی و عدم رعایت اخلاق اسلامی شوند جلوگیری می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
لنج

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار