نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1402 - 19:08
در راستای اقدامات زیست محیطی

نوای جنوب:در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله نهال در طول مدت ۴ سال،  همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یک هزار اصله نهال در پارک روستای بوستانو با حضور رییس محیط زیست شهرستان عسلویه، جمعی از مربیان و دانش آموزان آموزشگاه استثنایی شایستگان این روستا  و کارکنان این شرکت غرس کرد. 

نوای جنوب:در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله نهال در طول مدت ۴ سال،  همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یک هزار اصله نهال در پارک روستای بوستانو با حضور رییس محیط زیست شهرستان عسلویه، جمعی از مربیان و دانش آموزان آموزشگاه استثنایی شایستگان این روستا  و کارکنان این شرکت غرس کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، سال گذشته این شرکت نسبت به کاشت 700نهال اقدام نمود و امسال علاوه بر نگهداری ۱۳۷۰۰ اصله گذشته، هزار اصله نهال دیگر به این مهم افزود.

 
شایان ذکر است استفاده از درخت های بومی و سازگار با اکوسیستم منطقه جهت ایجاد پارک جنگلی بستانو یکی  از اقدامات مناسب و تاثیر گذار در راستای صیانت از محیط زیست از سوی شرکت پتروشيمي پارس می باشد.
























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پارس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار