نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1402 - 19:06

نوای جنوب:جلسه شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره با حضور ابراهیم حسینی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه و عضو این شورا، کوروش رستمی رئیس آموزش و پرورش منطقه و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید. 

نوای جنوب:جلسه شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره با حضور ابراهیم حسینی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه و عضو این شورا، کوروش رستمی رئیس آموزش و پرورش منطقه و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید. 

 

طی این جلسه بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک حلول ماه رمضان و سال نو و تقارن این دو مناسبت اظهار داشت: به دلیل تقارن ماه رمضان با عید نوروز باید شئونات ماه رمضان و سنت نوروز باستانی حفظ شود، ارزش‌های اسلامی در دستور کار باشد تا ضمن معرفی شبانکاره به گردشگران؛ میزبانی خوب و شایسته ای باشیم.

 

وی در ادامه با تشکر از جامعه فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه بیان داشت: جامعه فرهنگیان بخش شبانکاره نقش موثری در کمک به فرایند اجرای انتخابات ۱۱ اسفندماه داشتند که به نوبه خودم از این همکاری در جهت برگزاری انتخاباتی سالم تقدیر و تشکر میکنم.

 

بخشدار شبانکاره همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مسئولان آموزش و پرورش و سایر ادارات در سنوات گذشته در راستای پذیرش و ارائه خدمات به فرهنگیان و سایر هموطنان عزیز خاطرنشان کرد: موضوع تسهیلات اسکان در جهت فراهم آوردن آسایش هم میهنان و مسافران طی مسافرت های نوروزی و میزبانی درخور بخش کما فی السابق مهم‌ترین اولویت  ما طی این روزها است.

ابراهیم حسینی با تاکید بر همکاری با آموزش و پرورش در این باره بیان کرد: ضرورت دارد هماهنگی و همسویی دستگاه‌های دیگر نیز با آموزش و پرورش وجود داشته باشد تا عوامل و دست‌اندرکاران ستادهای اسکان بتوانند خاطره ماندگاری را برای مهمانان نوروزی رقم زنند. 

 

نماینده عالی دولت در بخش با اشاره به لزوم ارائه بهترین خدمات ممکن به مسافران نوروزی افزود: ادارات آبفا، برق، شهرداری، دهیاران و شوراهای اسلامی، بیمارستان محلی، اورژانس و سایر ارگان های خدمت رسان آماده خدمات دهی  کامل طی ایام تعطیلات نوروز هستند.

 

وی همچنین گفت: حضور مسافران در بخش فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ غنی بومی، معرفی مناطق و جاذبه های گردشگری در شهر و بخش و سایر داشته هایمان به مسافران و گردشگران است. 

 

حسینی با بیان این مطب تصریح نمود: بخش شبانکاره با حفظ آیین و سنن گذشتگان و وجود استعداد های مختلف بخصوص در زمینه گردشگری می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

 

همچنین حجت‌الاسلام پردل امام جمعه طی سخنانی در این جلسه با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان ابراز داشت: با توجه به آیه قرآن  فظیلت های ماه رمضان بخصوص شب های قدر که در این ماه واقع شده است از هزار ماه بیشتر است و این فرصتی برای مومنان خواهد بود تا با پرهیز از گناه و خطا، روزه داری و عبادت خود را به رشد و تعالی معنوی برسانند. 

 

وی اظهار نمود: ماه رمضان بهار قرآن است و هر آیه تلاوت قرآن در این ماه با ختم قرآن برابر می کند که امید است مومنان حقیقی با بهره از این مهمانی خداوند از رحمت الهی نصیب ببرند. 

 

امام جمعه شبانکاره در ادامه بیان داشت: برخی از هم میهنان ما در ایام نوروز با حضور در شهر و بخش ما مهمان ما می شوند و احترام و عزت مهمان در دین سفارش شده است که این خود نیز نشانه فرهنگ و معرف ما در بین سایر هم میهنان خواهد بود. 

 

یادآور می باشد مباحث مشکلات و دغدغه های آموزش و پرورش در خصوص اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر، مباحث آسیب های اجتماعی از دیگر موضوعات در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.












کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار