نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1402 - 16:52

نوای جنوب:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ویژه  برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.





نوای جنوب:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ویژه  برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

 عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان شامل 5 برنامه محوری از جمله : اطعام و افطاری نیازمندان، تهیه بسته معیشتی خانواده ها، طرح های حامی یابی برای ایتام، طرح مفتاح الجنه سرکشی از خانواده های نیازمند و در آخر زکات فطریه می باشد.

 

🔹وی در ادامه بیان کرد: راه اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی برای پخت  و توزیع ۸۵۰ هزار پرس غذای گرم در دستور کار خواهد بود و علاوه بر آن ۱۰۰ هزار افطاری ساده با شعار * بفرمایید سفره افطاری* برگزار خواهد شد.

 

🔸مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه به سفره های افطاری  در مساجد و حسینه ها و تالارها برای ایتام و مددجویان روزه دار در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: همه این فعالیت ها با همکاری خیران نیکوکار انجام خواهد شد.

🔹روشن از توزیع ۵۰ هزار سبد معیشتی کالایی شامل برنج، گوشت مرغ، سویا و سایر مواد غذایی برای خانواده های تحت حمایت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هر بسته معیشتی یک‌ میلیون تومان ارزش ریالی خواهد داشت.

 

🔸مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پویش حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در ایام ضربت خوردن مولا علی (ع) برگزار خواهد شد و قرار است حدود ۶ هزار حامی جدید برای حمایت از فرزندان معنوی کمیته امداد جذب شوند.

 

🔹روشن در ادامه افزود: در طرح مفتاح الجنه با حضور مدیران و مسئولین در شب های ماه مبارک رمضان به منظور بر طرف کردن برخی از نیازمندیهای خانوارهای تحت حمایت در زمینه معیشتی، اشتغال و درمان با اهدا کارت هدیه و یا بسته های معیشتی انجام خواهد شد. 

 

🔸وی به برنامه پایانی این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: : برنامه اصلی در پایان ماه مبارک رمضان همزمان با برگزاری نماز عید فطر  دریافت زکات فطریه مردم روزه دار است که در مساجد و  مصلی های نماز جمعه انجام خواهد گرفت. 

 

🔹مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: کمک های مردمی در ماه رمضان سال گذشته بالغ بر 126 میلیارد تومان بوده است و برای امسال برنامه تعهدی بالغ بر  170 میلیارد تومان است.

 

🔸روشن در پایان خاطر نشان کرد: مردم و خیرین نیکوکار می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا پرداخت به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ بنام کمیته امداد و یا از طریق شماره گیری کد دستوری  #۱*077*۸۸۷۷*  کمک های خود را در آستانه ماه رمضان و عید نوروز به دست نیازمندان برسانند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کمیته امداد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار