نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 اسفند 1402 - 10:01

نوای جنوب:اسماعیل ضیاء، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه هشتم اسفندماه به دیدار جمعی از طرفداران خود در روستاهای زیارت، دهقاید، بنارآزادگان و شهر شبانکاره رفت و به سخنرانی پرداخت

نوای جنوب:اسماعیل ضیاء، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه هشتم اسفندماه به دیدار جمعی از طرفداران خود در روستاهای زیارت، دهقاید، بنارآزادگان و شهر شبانکاره رفت و به سخنرانی پرداختاسماعیل ضیاء، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه هشتم اسفندماه به دیدار جمعی از طرفداران خود در روستاهای زیارت، دهقاید، بنارآزادگان و شهر شبانکاره رفت و به سخنرانی پرداخت.



به گزارش اتحادخبر؛ کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان خود در روستای زیارت، اظهار داشت: باغات سوخته و نخیلات رو به زوال رفته اند وقتی وضع نخیلات را می بینم افسوس می خورم و دلم به درد می آید، نماینده و کاندیدایی آرایی از این دیار بگیرد محبتی از مردم نصیبش بشود ولی کاری نکند حق مردم را ضایع کرده است.

اسماعیل ضیاء ضمن یادآوری زمان انتخابات و مشکلات کشاورزان افزود: در روستایی که ۵هزار جمعیت دارد چه امکانات رفاهی دارند؟ یک پیست موتور سواری در دشتستان وجود ندارد و جوانان مجبورند به پیست ناایمن بهمرد و جاده گندم ریز برای موتور سواری بروند مسؤولان ما برای این مشکل و معضل چه کاری کرده اند تا جان جوانان به خطر نیفتد؟



وی عنوان کرد: چرا ما یک تیم فوتبال نداریم به چه دلیل تاکنون مسؤولان فکری به حال ورزش و جوانان نکرده اند؟

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح های بزرگ در استان و شهرستان باید با همدلی با دولت و ملت انجام شود.

اسماعیل ضیاء عنوان کرد: استان بوشهر از نظر اقتصادی پتروشیمی ها و پارس جنوبی و نیروگاه اتمی را دارد که شریان اقتصادی کشور است، اما خود در محرومیت تمام به سر می برد و از کمترین امکانات و شادی برخوردار نیست و جوانان ما همه با داشتن مدارک و مدارج بالای تحصیلی بیکار هستند.



کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشترین اراضی کشاورزی در شهرستان دشتستان را داراست که متاسفانه به دلیل عدم زهکشی به شوره زار تبدیل شده است، ۵۰میلیارد تومان برای زهکشی اراضی دشتستان آمد ولی همه در یک جای خاص هزینه شد. چرا سهمیه ای به روستای بزرگ زیارت و حومه نرسید؟

اسماعیل ضیاء در روستای دهقاید نیز اظهار داشت: مردم ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه و پشت مسؤولان بودند ولی مسؤولان کم گذاشتند، نمایندگان کم گذاشتند و توقعات و خواسته های مردم را نادیده گرفتند.



وی بیان کرد: در دهقاید دو پمپاژ وجود دارد یکی برای نخیلات است و دیگری پمپاژ برای گندم کاری است که پمپاژ گندم کاری اش، خراب است و کسی به این توجه نمی کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم مشکل معیشتی دارند و سفره ها کوچک شده و برخی از کاندیدا ها از این نقطه ضعف مردم سوءاستفاده کرده و آرا را خریداری می کنند و کسی که رای می خرد نماینده مردم نیست بلکه او یک معامله گر است، این افراد با وارد شدن به مجلس حق مردم را نمیگیرند.



اسماعیل ضیاء در منزل «اصغر خواجه» یکی از حامیان خود در شهر شبانکاره، بیان داشت: در شهر شبانکاره و این بخش چند طرح توسعه ای و اقتصادی و کشاورزی جهت پیشرفت این شهر به مرحله عملیاتی رسیده است؟

وی افزود: بانوانی که همیشه حقشان ضایع شده است، بانوانی که در عرصه هنری و علمی و... تلاش کردند و چه بسا که مثل دیگر مردان نان آور بودند اما دیده نشدند باید حقوقشان گرفته شود.



کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید نماینده ای را در مجلس شورای اسلامی بفرستیم که توانایی احقاق حقوق مردم را داشته باشد و در تمام زمینه ها باید بتواند حق مردم را مطالبه کند.

اسماعیل ضیاء در منزل «بهرام بهادری»یکی از حامیان خود و معتمد در روستای بنار آزادگان، در خصوص راه آبپخش به بنار آزادگان و حله بیان داشت: مردم در این راه تردد می کنند از لحاظ امنیت هیچ کاری انجام نشده است، روشنایی و علائم راهنمایی مسیر وجود ندارد و مسؤولان خود را به نشنیدن می زنند.



وی گفت: خیلی ها سعی کردند مرا وام دار جناحی کنند؛ اما من وام دار مردم هستم و توکل به خداوند کرده ام و وارد انتخابات شده ام.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محصولات خرما را به نام ضایعات، به اردبیل و استان های دیگر می رود و اشتغال را نیز با خود می برد و چند صدنفر را بیکار می کنند و طرحی از جهاد کشاورزی در این مورد نمی بینیم. باید برای معضلات کشاورزان و نخلداران دشتستان فکری اساسی کرد که من اگر نماینده شوم حتما در این خصوص برنامه دارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اسماعیل ضیا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار