نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1402 - 13:44

نوای جنوب:اسماعیل ضیاء یکی از کاندیداهای انقلابی و جوان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان خود در شبانکاره،آبپخش و برازجان سخن گفت

نوای جنوب: اسماعیل ضیاء، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه پنجم اسفندماه در دیدار با جمعی از طرفداران خود در شهر شبانکاره و آبپخش به سخنرانی پرداخت.کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان خود در شهر شبانکاره، ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: آشنایی من با بخش شبانکاره به سال ها پیش بر می‌گردد که پدرم در قید حیات بود، در دیاری هستیم که مردمی کوشا و فرهنگی و پر استعداد دارد من با شما غریبه نیستم.


اسماعیل ضیاء افزود: شبانکاره، در زمینه بهداشت و درمان، کشاورزی، راه و مدارس، همه زمینه ها نیازمند توجه است، تکمیل شدن بیمارستان تامین اجتماعی باید در اولویت قرار بگیرد.وی عنوان کرد: در خصوص کشاورزی روستای پلنگی، گلدشت و میلک باید گفت که جدول آبکشی را که حق شما است، در کمترین فاصله این را در برنامه خود قرار خواهیم داد این اتفاق نباید بیفتد که در کنار سد رئیس علی دلواری باشید و مشکل این چنینی داشته باشید.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده گلدشت نیاز به تغییر زیر ساخت دارد نیاز به ایجاد پل دارد و باید جاده ای در خور ایجاد شود.

اسماعیل ضیاء اظهارکرد: من این را خطاب به افرادی می گویم که برای یک متر کار بر مردم منت می گذارند و این را رسانه ای می کنند اگر مشارکت مردم را در انتخابات و پای صندوق رای شاهد بودید بدانید که مسؤولان برای مردم کاری کرده اند و اگر نیامدند بدانید مسؤولان کوتاهی کرده اند.

وی افزود: در بحث اشتغال و اقتصاد و سفره مردم باید مسؤولان ما به فکر باشند.کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات صیفی جات و اشتغال بیان داشت: برنامه ما وحدت بین بخش شبانکاره و آبپخش است اگر خدمتگزاری مردم در مجلس نصیبم شد، هدفمان همدلی و وحدت است.

اسماعیل ضیاء افزود: خانواده هایی را داریم که با دو فرزند یا سه فرزند با حقوق دو یا سه میلیون تومانی از کمیته امداد، امرار معاش می کنند و آیا این حقوق کفاف زندگی یک خانواده را می دهد؟ چرا مسؤولان به فکر قشر مستضعف نیستند؟

وی بیان کرد: از کنارتخته به بالا که می رویم کیفیت نان به یکباره تغییر فاحش را احساس می کنیم، نمایندگان آن ها هم آیا منفعل بوده اند و منتظر تغییر خود به خودی در نوع بنزین و آرد بوده اند‌ و خود سکوت کرده اند؟!این کاندیدا در پاسخ به گلایه های جانباز و ایثارگری که در خصوص بیکاری خود و فرزندش که تحصیل کرده است، گفت: شما شهیدان زنده هستید و در این مورد مسؤولان کم کاری کرده اند؛ شما وظیفه تان را انجام داده اید و حالا نوبت مسؤولان است که به شما کمک کنند و وظیفه شان را نسبت به شما انجام دهند.

اسماعیل ضیاء در جمع مردم شهر شبانکاره در پاسخ به سوال مردم در خصوص مشکلات معیشت مردم، عنوان کرد: یکی از اینکارها که می تواند کمک کننده به معیشت مردم باشد، احیای تعاونی مرز نشینان است، ما در استان بوشهر بسیار غنی هستیم از نفت، گاز، کشاورزی و نیروگاه اتمی همه و همه می تواند رونق به زندگی مردم دهد و تمام هدفمان ایجاد اشتغال و کمک به معیشت مردم است.





























































































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اسماعیل ضیا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار