نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1402 - 16:53

نوای جنوب:مراسم افتتاح ستادهای انتخاباتی دکتر ابراهیم رضایی در شهرهای مختلف با استقبال گسترده و پرشور مردم برگزار شد.

نوای جنوب:مراسم افتتاح ستادهای انتخاباتی دکتر ابراهیم رضایی در شهرهای مختلف با استقبال گسترده و پرشور مردم برگزار شد.

 

دکتر ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در مراسم افتتتاح ستاد انتخاباتی خود در شهر شبانکاره ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: از همه عزیزانی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و باعث ایجاد شور و نشاط سیاسی در شهرها و روستاها شده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

وی خواستار رعایت اخلاق و احترام در انتخابات پیش رو شد و اضافه کرد: ضمن تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و پاک، به صورت شفاف همه اموال و دارایی‌های خود را اعلام می‌کنم تا مردم بدانند چه چیزی را چگونه به دست آورده‌ایم و از بقیه کاندیداها هم درخواست دارم این کار را انجام دهند.

 

رضایی غروب پنجشنبه در مراسم افتتاح ستاد خود در شهر آب‌پخش نیز ضمن بیان بخشی از عملکرد مجلس یازدهم بیان کرد: حضور مردم در انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دعوت می‌کنیم همه مردم در انتخابات حضور یافته و به فرد اصلح رای دهند.

نماینده مردم دشتستان همچنین پنجشنبه‌شب در مسجد جنت بزارجان در جمع نمازگزاران حضور یافت و ضمن بیان عمکرد خود در مجلس به تشریح اهداف و برنامه‌های خود پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ گفت.

 

رضایی پنجشنبه‌شب با حضور در مسجد جامع روستای دهقاید در جمع کثیر اهالی این روستا به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مردم دشتستان بزرگترین سرمایه این شهرستان هستند که باید با تکیه بر این ظرفیت بزرگ، بیش از پیش در مسیر توسعه شهرستان حرکت کنیم.

 

پایان‌بخش برنامه‌های پنجشنبه‌شب دکتر رضایی، افتتاح ستاد مرکزی در شهر برازجان بود که با حضور گسترده و پرشور مردم و اجرای برنامه‌های جانبی مختلف همراه بود.

 

گروه‌های مختلف مردمی در مراسم افتتاح ستادهای دکتر رضایی در شهرهای مختلف دشتستان حضور یافته و حمایت خود را از وی اعلام کرده و برای وی آرزوی موفقیت کردند.














کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار