نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1402 - 08:30

نوای جنوب: امام جمعه دشتی گفت: به کاندیداهای انتخابات توصیه می‌کنیم که در چهارچوب قانون حرکت کنند، یکدیگر را تخریب نکنند و اخلاق را رعایت کنند.

نوای جنوب:

کاندیداهای انتخابات اخلاق را رعایت کنند امام جمعه دشتی گفت: به کاندیداهای انتخابات توصیه می‌کنیم که در چهارچوب قانون حرکت کنند، یکدیگر را تخریب نکنند و اخلاق را رعایت کنند.

 حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه دشتی خاطرنشان کرد: به کاندیداهای انتخابات توصیه می‌کنیم که در چهارچوب قانون حرکت کنند، یکدیگر را تخریب نکنند و مواظب باشند هوای نفسانی بر آنها غلبه نکند و بخاطر به دست آورد یک مقام دنیایی زودگذر دین و ایمان خود را یکجا حراج نکنند.

زاهددوست تصریح کرد: کاندیداها از وعده‌های غیر واقعی و دروغ جدا پرهیز کنند که موجب دلسردی و نامیدی مردم را فراهم می‌کند.

وی افزود: کاندیدای انتخابات باید در چارچوب وظیفه نمایندگی وعده بدهند مگر شما چه‌کاره آید که به‌جای همه قوای سه گانه به مردم وعده می‌دهید و لیست انتصابات مدیران می‌بندید؟

امام جمعه دشتی تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی امروز، نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود از اسراف بپرهیزند این انتظار به حق مردم است.

وی گفت: متأسفانه یکی دو روز قبل شاهد پخش صحنه‌های ضرب و شتم دانش آموزان در یکی از مدارس خورموج از طریق رسانه‌های بیگانه بودیم که آموزش و پرورش هم صحت این کلیپ را تأیید کرد و بسیار مایه تأسف بود.

امام جمعه دشتی اظهار کرد: به نظر می‌رسد آموزش و پرورش به جای صدور بیانیه فوری پس از وقوع این قبیل صحنه‌ها، باید تصمیم بازدارنده‌تری بگیرد و برای جلوگیری از تکرار چنین صحنه‌هایی هم نظارت و هم برنامه داشته باشد چرا که این صحنه‌ها زیبنده دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی نیست.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار