نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1401 - 09:31

نوای جنوب:امام جمعه دشتی گفت: مردم از کارهای نمایشی و وعده و وعیدهای توخالی برخی مسئولین خسته شده اند.

نوای جنوب:

انتقاد امام جمعه خورموج از نماینده مجلس: مردم از کارهای نمایشی خسته اند

 مردم دشتی از کارهای نمایشی برخی مسئولین خسته شده‌اند

  امام جمعه دشتی گفت: مردم از کارهای نمایشی و وعده و وعیدهای توخالی برخی مسئولین خسته شده اند.

  حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دشتی اظهار داشت:مردم از کارهای نمایشی و وعده و وعیدهای توخالی برخی مسئولین خسته شده اند و لازم است به جای برخی از این کارهای کم اثر، اقدامات واقعی، همت، تلاش و کار و مجاهدت جهادی و شبانه روزی برای حل مشکلات مردم در دستور کار قرار گیرد.

زاهددوست تصریح کرد: انتظار دارم صحنه شهرستان دشتی صحنه کار و تلاش شبانه روزی و پیگیری مطالبات مردم باشد و به جای اینگونه اقدامات بعضاً نمایشی و کم فایده عزم راسخ برای گره گشایی در کار مردم را از این آقایان مسئول ببینیم.

وی تاکید کرد: مسئولین شهرستان و نماینده مجلس به تقویت وحدت و همدلی در شهرستان کمک کنند چرا که این شهرستان همیشه مظهر وحدت و همدلی بوده و مردم و مسئولین و جریانات انقلابی همدل و همراه بوده اند.

امام جمعه دشتی ادامه داد: خواهش بنده این است که همه در راستای وحدت کمک کنیم و هیچکدام از ما مسئولین در راستای اختلاف و شکاف بین جریان‌های انقلابی و مسئولین و مردم قدمی برنداریم.

وی افزود: یک صحنه‌ای را دیدم که نماینده مردم در مجلس تشریف برده بودند در یک نقطه‌ای از شهرستان جلسه شورای اداری بدون حضور فرماندار و بخشدار منطقه برگزار کردند؛ تشکیل شورای اداری بدون حضور فرماندار اقدام درستی نیست و آن وقت در جلسه‌ای که رسمیتی ندارد چه فایده‌ای برای مردم دارد؟

زاهددوست گفت: بنده با مردم عزیز این شهرستان عهدی بسته ام که هیچ مدیر و مقام مسئولی در برابر کوتاهی‌ها از تذکر تریبون نماز جمعه در امان نیست و البته این تذکرات از طرف مردم است و امام جمعه سخنگوی مردم و در واقع تریبون نماز جمعه، تریبون مردم است.

وی با بیان اینکه با شتاب بیشتری مسئله انتصابات نهایی شود افزود: انتظار داریم نماینده مردم در مجلس در انتصابات مراعات فرماندار شهرستان را داشته باشند و آن توصیه‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات نصب العین ایشان باشد.

امام جمعه دشتی با اشاره به افزایش شیب تند مالیات افزود: ‌متأسفانه شهرستان دشتی از جمله شهرهایی است که وضعیت بیکاری در آن نگران کننده است، نباید با افزایش شیب تند مالیات شرایط را بدتر کنیم.

وی گفت: امروز سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با تحمل سختی‌های بسیار تولید و کارآفرینی می‌کنند و سزاوار نیست مسائلی همچون افزایش مالیات مایه دلسردی آنها شود.

زاهددوست بیان کرد: امروز شغل حلال ایجاد کردن برای جامعه نوعی جهاد است که این بازاریان و اصحاب تولید به آن مشغولند و همه باید به آنها کمک کنند.از فرماندار  پرتلاش شهرستان می‌خواهم این مسئله را پیگیری کنند.

منبع: مهر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار