نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1402 - 12:51
برگزاری جشن اعیاد شعبانیه به میزبانی دبیر جوانان متحد اسلامی شهرستان دشتستان

نوای جنوب:شامگاه پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه مصادف با شب هفتم شعبان المعظم و اعیاد مبارک این ایام، شهر وحدتیه میزبان عاشقان عصمت و طهارت بود.

نوای جنوب:شامگاه پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه مصادف با شب هفتم شعبان المعظم و اعیاد مبارک این ایام، شهر وحدتیه میزبان عاشقان عصمت و طهارت بود.

مراسمی بزرگ و بی نظیر که مدیریت و میزبانی آن بر عهده اسماعیل ضیاء فعال فرهنگی، اجتماعی و دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان دشتستان بود.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیروانی، مداح اهل بیت کربلایی مهدی احمدی دقایقی را به سرور و شعرخوانی پرداختند.

در ادامه مراسم همشهری فرهیخته جناب آقای نجفی و ضیاء بعنوان میزبان جلسه در مسیر ارزشهای انقلاب و حضور حداکثری در انتخابات سخنرانی نموده و در پایان همگان بصورت همدل و قاطع حمایت خود را از اسماعیل ضیاء فرزند سرزمین نفت و نخلستان اعلام نمودند.شایان ذکر است اسماعیل ضیاء توانسته با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان دشتستان، معادلات انتخاباتی را تغییر و لیدرهای با تجربه سالیان اخیر انتخابات را  در کنار خود بیاورد.در همین راستا شامگاه گذشته بیش از ۴۰۰ نفر از بزرگان طوایف، معتمدین و اهالی شهر وحدتیه و روستا های حومه،  ضمن برگزاری جشن ولادت حضرت سجاد(ع) و اعیاد خجسته شعبانیه، با گردهمائی بی نظیر خود حمایت مردم خونگرم دیار نفت و نخلستان را از فرزند این خطه اعلام و خاطر نشان کردند که با تعصب و همدلی، جوان انقلابی اسماعیل ضیاء را در دوازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی همراهی می نمایند.














کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اسماعیل ضیا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار