نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 بهمن 1402 - 08:41

نوای جنوب:تقدیر از فرماندهان حوزه مقاومت شهید بهشتی، گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) مستقر در سعدآباد و فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران به همراه جمعی از پرسنل کادر..

نوای جنوب:تقدیر از فرماندهان حوزه مقاومت شهید بهشتی، گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) مستقر در سعدآباد و فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران به همراه جمعی از پرسنل کادر..

🟢 در این آیین که با حضور مهندس حمزه امین نژاد بخشدار سعدآباد، حجت السلام محمد حسین شهبازی امام جمعه، سروان عاملی فرمانده حوزه انتظامی بخش سعدآباد، مرتضی صمصامی مسؤل ستاد عتبات و عالیات بخش، سرکار خانم یزدانی سرپرست شهرداری سعدآباد و سرکار خانم شعبانی کارشناس بخشداری حضور و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به رسم یادبود لوح تقدیر به فرماندهان و دیگر پرسنل کادر اهدا گردید‌‌‌.

🔷 بخشدار سعدآباد طی سخنانی پاسداران را مظهر حریت، از خود گذشتگی و  ضامن ثبات امنیت داخلی و تقویت بنیه دفاعی خارجی در مقابل استکبار و عوامل منطقه ای آنها برشمرد و گفت: امنیت موجود در کشور حاصل شجاعت، تعهد، دیانت و تبعیت از مقام معظم رهبری توسط نهاد شکل گرفته از انقلاب اسلامی بعنوان پاسداران می‌باشد که میتوان به شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و افتخار کرد   که توانست با شجاعت، شهامت، اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری آمریکا را از تجاوز به کشور مأیوس و باعث شکست داعشیان بشود‌.

ایشان نیروهای سپاه پاسداران را فرزند خلف انقلاب اسلامی عنوان و افزود:

 با وجود سپاه پاسداران همواره مردم در آسایش و امنیت خواهند بود و انقلاب اسلامی از گزند نقشه دشمنان مصون و  پایدار می باشد‌.

 

🔶 در ادامه امام جمعه سعدآباد نیز افزود: 

نیروهای سپاه پاسداران دارای تقوا، سالم و صادق و‌ مطیع مقام معظم رهبری می‌باشند و چنین نهاد نظامی همواره در جهت رضایت خداوند و خدمت به مردم کشور و حامی مستضفین جهان بوده و هستند.

 

ایشان در ادامه روحیه مردم داری و استکبار ستیزی سپاه را حاصل شکل گیری آن از فرزندان انقلاب اسلامی عنوان نمودند و افزود: 

 نظام جمهوری اسلامی می بایست مدیون خدمات شما باشد که در برهه های حساس عملا حضور داشته و دارید.


















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار