نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1402 - 17:25

نوای جنوب:همزمان با دهه مبارک فجر میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با حضور مدیرعامل، معاونان و شماری از کارشناسان برگزار شد.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار کرد: میز خدمت از برنامه‌های شاخص این شرکت برای ارتباط بدون واسطه با مردم است که با استفاده از این ظرفیت مسائل و مطالبات هم استانی‌ها مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

ابوالحسن عالی افزود: در میز خدمت شرکت آبفا به مناسبت دهه فجر مسائل مختلفی در حوزه آب و فاضلاب مطرح شد که از تمام ظرفیت های قانون برای تحقق این موارد تلاش خواهد شد.

وی ادامه داد: میز خدمت یکی از بسترهای ارزشمند برای خدمت رسانی شایسته به مردم است که شرکت آبفا استان بوشهر با توجه به رویکرد مردم محوری دولت سیزدهم نسبت به برپایی آن اهتمام ویژه دارد.

عالی اظهار کرد: استان بوشهر در دولت سیزدهم دستاوردهایی شاخص در بخش های آب و فاضلاب داشته که در میز خدمت نسبت به تبیین این دستاوردها اقدام می شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم مجموع آب شیرین کن های افتتاحی و در دست احداث استان بوشهر آب شیرین کن به ظرفیت ۱۵۸ هزار مترمکعب افتتاح و یا عملیاتی شده است.

عالی اظهار کرد: در حوزه فاضلاب نیز پروژه احداث شبکه در محلات جنوبی به عنوان یکی از مطالبه های جدی ساکنان این محلات عملیاتی شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار