نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 بهمن 1402 - 22:50

نوای جنوب:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری آئین تجلیل از 3 هزلر خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در 17 بهمن ماه خبر داد.





نوای جنوب:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری آئین تجلیل از 3 هزلر خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در 17 بهمن ماه خبر داد.

 

 عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر گفت: برگزاری آئین تجلیل از 3 هزار خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در 17 بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

🔸مدیر کل کمیته امداد استان بوشهردرادامه افزود: این همایش همراه با مراسم تکریم از یاوران اشتغال، کار آفرینان، مجریان طرح های اشتغال  و نخبگان از ساعت 8:30 الی 11 در مصلی جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

 

🔹روشن خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان خودکفا شده تحت حمایت در حاشیه این مراسم برپا خواهد شد.

 

🔸مدیر کل کمیته امداد استان بوشهربیان کرد: در سال گذشته 13 هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 400 میلیون تومان انجام شده ، که برای ایجاد این میزان فرصت شغلی ، بخشی به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفائی ، بخشی توسط مراکز کاریابی و بخشی دیگر با گذراندن دوره های آموزش شغلی انجام شده است.

 

🔸عباس روشن اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار موثر، محوری عنوان کرد و گفت: یکی از برکات این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق و نخبه استان خواهد بود.

 

🔹وی از مجموعه استانداری، مدیران عامل بانک ها و سایر دستگاه های مرتبط، به عنوان یاوران اشتغال در طرح های کمیته امداد نام برد که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی داشته اند.

🔸روشن در پایان اظهار کرد: معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا از اهداف این رویداد مهم خواهد بود. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کمیته امداد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار