نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1402 - 21:25

نوای جنوب:ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره به همراه پولادی فرمانده بسیج ابوذر، قاسمی معاون آموزش و پرورش، رئیسی نژاد نماینده خانواده شهدا و تعدادی از معتمدین با حضور در جمع معتکفین مساجد شهر شبانکاره از نزدیک در جریان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف قرار گرفت. 

نوای جنوب:ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره به همراه پولادی فرمانده بسیج ابوذر، قاسمی معاون آموزش و پرورش، رئیسی نژاد نماینده خانواده شهدا و تعدادی از معتمدین با حضور در جمع معتکفین مساجد شهر شبانکاره از نزدیک در جریان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف قرار گرفت. 

بخشدار شبانکاره با تبریک ماه رجب، ولادت حضرت علی (ع) و تسلیت شهادت حضرت زینب (س) افزود: بهترین اعمال عبادی برای هر انسانی نماز و روزه هست و شما جوانان و نوجوانان دانش‌آموز که تعداد زیاد شما در این جمع باعث خرسندی است چرا که شما جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور هستید و تربیت دینی شما جامعه ما را ایمن سازی از دسیسه های دشمنان خواهد کرد.

وی همچنین با توجه به اهمیت مراسم اعتکاف و تاثیر مثبت آن بر انسان سازی و تربیت نسلی علوی و فاطمی اظهار داشت: اعتکاف فرصت بی‌نظیری جهت انسان‌سازی است، اعتکاف دانش آموزی تجلی "تربیت علوی" و "الگوی زندگی فاطمی" برای دانش آموزان گام دومی است، شرکت در مراسم معنوی اعتکاف زمینه ساز تحول در دانش آموزان است. 

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تربیت نسلی مومن و انقلابی در بین دانش آموزان یکی از مهمترین کارکردهای برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزان است چرا که دانش آموزان با قرارگیری در این فضای معنوی اعتقادی و شرکت در این مراسم می توانند با فرهنک علوی و الگوی زندگی فاطمی بیشتر آشنا شوند. 

 

همچنین بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه اظهار کرد: با توجه به هجمه های زیاد دشمنان و بدخواهان برای جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رای، ترغیب آحاد جامعه برای حضور گرم در انتخابات، ضروری است. مساجد و ه‍یئت های مذهبی به خصوص در مراسم اعتکاف می توانند در افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه نقش مؤثری داشته باشند.

مهم‌ترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که در عین حال موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور شده و پیامدهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی برای هر نظام سیاسی خواهد داشت.

یقیناً مردم شریف و آگاه ما خصوصاً شما جوانان و نوجوانان، در انتخابات اسفند ماه شرکت کرده و در تعیین نماینده مد نظر خود ایفای نقش خواهید کرد.

 

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره با اشاره به نزدیک بودن به ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام الله دهه فجر، فرصتی مناسب برای حضور مردم در صحنه و جهاد تبیین است.باید از فرصت ایام دهه مبارک فجر برای اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی با تمرکز بر خدمات برجسته دولت استفاده شایسته صورت گیرد.

در پایان از دانش آموزان دختر و پسر شرکت کننده در این مراسم معنوی تقدیر شد.
















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار