نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1402 - 07:58
در دهمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی

نوای جنوب:در دهمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی که امروز اول بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، از شرکت پتروشیمی بوشهر تجلیل بعمل آمد.





نوای جنوب:در دهمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی که امروز اول بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، از شرکت پتروشیمی بوشهر تجلیل بعمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بوشهر در این مراسم که رییس مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تنی چند از مسئولین کشوری حضور داشتند، از مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر به جهت مسئولیت پذیری این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی تجلیل شد.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر اعلام کرد این شرکت با راهبردِ مخاطب قراردادنِ همزمانِ جامعه درون و برون سازمانی در مسیر عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حرکت می‌کند.

 

دخیل و درگیر کردن اکثریت همکاران در پروژه‌های مختلف با هدف ایجاد تعهد حرفه‌ای و آموختن مسئولیت‌پذیری از جمله مواردی است که شرکت پتروشیمی بوشهر آن را در سیاست های خود قرار داده است که به بخشی از آن ها اشاره می شود

 

عرصه بهداشت:

 

در دورانِ سختِ همه‌گیری بیماری کرونا با مدیریت تولید و مصرفِ اکسیژن این شرکت توانسته است تامین کننده‌ی اصلی اکسیژن بیمارستان‌های کشور باشد به طوری که طی یک دوره‌ی ۹ ماهه، ۱۸ هزارتن اکسیژنِ تولیدیِ بوشهر را در بیمارستان‌های کشور توزیع کرده است.

به عبارت دیگر در دوره زمانی اعلام شده از هر بیمار در سطح کشور یک نفر از اکسیژن پتروشیمی بوشهر استفاده کرده است.

 

عرصه محیط زیست:

طراحی و اجرای پروژه بازیابی گازهای اسیدی و گوگرد در تنها پالایشگاهِ گازیِ صنعتِ پتروشیمی کشور؛ پالایشگاهِ گازیِ شرکت پتروشیمی بوشهر. واحد زدايش گوگرد، حدود ١٥٠ ميليون دلار هزينه داشته كه ٣٠ ميليون دلار آن مربوط به واحد TGTU است.

 

واحد استحصال گوگرد از ورود ساعتي ٨ تن دی اكسيد گوگرد به جو جلوگيری کرده كه از اين مقدار، ٤٠٠ كيلوگرم آن مربوط به TGTU است و این به معنی خاموش شدن فلر گازهای زائد بوده که افتخاری برای کشورمان محسوب می شود

 

عرصه فرهنگی:

میزیانی از پیکر مطهر شهدای گمنام، برگزاری متفاوت آیین‌های ملی و مذهبی مانند یادواره سردار شهید سلیمانی که پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) شرکت پتروشیمی بوشهر را مفتخر به دریافت عنوان موفق‌ترین پایگاهِ بسیجِ جشنواره‌ی مالک اشتر کرده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار