نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1402 - 12:27

نوای جنوب:جواد حاتمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر با سفر به چابهار، با علیرضا منیری ابیانه و رضا صدری، مدیران عامل شرکتهای توسعه پتروشیمی نگین و آب نیروی مکران دیدار و گفتگو کرد.





نوای جنوب:جواد حاتمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر با سفر به چابهار، با علیرضا منیری ابیانه و رضا صدری، مدیران عامل شرکتهای توسعه پتروشیمی نگین و آب نیروی مکران دیدار و گفتگو کرد.جواد حاتمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر با سفر به چابهار، با علیرضا منیری ابیانه و رضا صدری، مدیران عامل شرکتهای توسعه پتروشیمی نگین و آب نیروی مکران دیدار و گفتگو کرد.

 

سفر مدیرعامل پتروشیمی بوشهر به منطقه مکران در روز یکشنبه مورخه 1402/8/7 انجام و الیاسی ، دل روشن و زلفی به ترتیب مدیران طرح های توسعه، برنامه ریزی و توسعه سیستم ها و نیز امور حقوقی و پیمانهای این شرکت ایشان را همراهی نمودند.

 

امکان سنجی به منظور همکاری های مشترک و راهکارها و الزامات فنی و حقوقی جهت انتقال دو دستگاه بویلر 180 تنی از شرکت آب نیروی مکران به پروژه فاز دو بوشهر از توافقات و دستاوردهای این سفر بود.

 

همچنین باتوجه به اینکه منطقه مکران به عنوان قطب آتی توسعه صنعت پتروشیمی به ثبت رسیده است ، پتروشیمی بوشهر را بر آن داشت تا ضمن آشنایی بیشتر با منطقه مذکور، امکان سنجی سرمایه گذاری در آن را در دستور کار خود قرار دهد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار