نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1402 - 06:40

نوای جنوب:سرِ ارادت ما و آستان حضرت دوست، که هرچه بر سر ما می رود از ارادت اوست





نوای جنوب:سرِ ارادت ما و آستان حضرت دوست، که هرچه بر سر ما می رود از ارادت اوست

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و ادای ادب واحترام

و با درود به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام ایران اسلامی. 

 

 

اینجانب مهدی نیکنام فرهنگی شهرستان بوشهر وعضو سابق شورای شهر برازجان، حدودآ ۶سال پیش تاکنون با استعانت از خداوند متعال وتآکید دین مبین اسلام مبنی بر باقیات صالحات و همچنین علاقه قلبی و بدون هیچ چشمداشتی به عنوان همیار شورای حل اختلاف زندان در اکثر مناطق استان عزیزمان به ویژه حوزه شهرستان بوشهر و دشتستان فعالیت مستمر و خستگی ناپذیری را به درخواست خانواده های زندانیان و دوستان انجام وظیفه نموده ام. 

اینجانب با تلاش و همدلی معتمدان محلی، خیرین نیکوکار و ریش سفیدان، اعضای محترم شورای حل اختلاف ونیروی انتظامی توانمند، مدیر کل خستگی ناپذیر زندان های استان ورؤسای خدوم زندان های بوشهر و دشتستان،مجموعه ی پرتلاش دادگستری استان، قضات کاردان و محترم اجرای احکام، و همچنین با درخواست کمک وهمیاری از آستان قدس رضوی و مشرف شدن خادمین آن امام رئوف، بارها به استان با هیئت همراه به منظور دیدار با اولیا دم به قصد عفو و گذشت از قصاص که پرچم علی ابن موسی الرضا علیه السلام را ضامن گناهکاران نموده اند، توانستیم چندین مورد از این مهم را به فضل الهی بابزرگمنشی اولیای دم و توبه و پشیمانی زندانی ها به آغوش خانواده هایشان برگردانیم.

بنده با همراهی سایر عزیزانم توانسته ایم تاکنون ٢٠پرونده  قتل را وساطت کرده که بیش از ١٠مورد منجر به رضایت قطعی اولیای دم شده است که  یقینآ باعث خشنودی خداوند لایزال و همچنین استمرار وتوسعه فرهنگ گذشت و صلح وسازش در جامعه باشد. امیدواریم که دعای خیر شما خوبان توشه ی راه بنده وهمکارانمان باشد. انشاالله خداوند توفیقی  دهد تا بتوانیم خدمتگزارانی صدیق باشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مهدی نیکنام

نظرات کاربران
درود خدا بر حاج مهدی دلها. مرد نیک روزگار . خداوند طول عمر باعزت به شماعنایت کند قطعا اجر و ثواب این کارهای بزرگ در زندگی دنیوی و اخروی نصیب حالتان خواهد شد موید باشید ان شاءالله
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار