نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 دي 1402 - 07:44
بدنبال جنایت وحشیانه مزدوران صهیونیستی

نوای جنوب:ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه و پرچمدار رشادت‌های جبهه مقاومت در سراسر جهان، واضح و روشن است که سیره شهدا در مسیر توفیقات الهی جاودانه است.

 








نوای جنوب:بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

 

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا(نساء-۹۳)

و هر کس، فرد با ایمانى را از روى عمد به قتل برساند، مجازات او دوزخ است، در حالى که جاودانه در آن خواهد بود و خداوند بر او غضب و او را از رحمتش دور می‌کند.

 

ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه و پرچمدار رشادت‌های جبهه مقاومت در سراسر جهان، واضح و روشن است که سیره شهدا در مسیر توفیقات الهی جاودانه است.

 

رجاء راسخ داریم فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی، جبهه‌های مقاومت و خون‌های به ناحق ریخته شده این جنایت، زمینه ساز تبلور بیش از پیش ایمان و اراده آحاد ملت است.

 

بنده به نمایندگی از جامعه بزرگ پتروشیمی بوشهر، ضمن اعلام همدردی، از درگاه ایزد متعال صبر برای خانواده های بازماندگان و شفای عاجل برا مجروحان مسئلم دارم.

 

جواد حاتمی 

مدیرعامل پتروشیمی بوشهر 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار