نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 دي 1402 - 09:38

نوای جنوب:؛ بخشدار سعدآباد ضمن تشریح انتخابات ۸۸ و عدم پذیرش صحت انتخابات که با تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی باعث اختلال چند ماهه در روند طبیعی در کشور شدند

نوای جنوب:؛ بخشدار سعدآباد ضمن تشریح انتخابات ۸۸ و عدم پذیرش صحت انتخابات که با تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی باعث اختلال چند ماهه در روند طبیعی در کشور شدند گفت: فضای مجازی و تبلیغات وسیع و جهت دار دشمنان به منظور تشویش اذهان مردم به منظور تلقین تقلب در شمارش آرا، باعث شد جمعی از مردم به ویژه قشر جوان تحت تأثیر این تبلیغات دست به هرج و مرج و تخریب اموال عمومی زده و این عمل را ماه ها تکرار نمایند.

 

امین نژاد افزود:  وقتی معتمدین در ماه محرم عملآ هتاکی به شعائر اسلامی نمودند، مردم تاب و توان خود را از دست داده و حماسه ۹ دی را خلق نمودند‌.

 

ایشان افزود: تبیین آن واقعه تلخ در سالگرد آن یک وظیفه همگانی که می بایست با تبیین و تشریح اصل ماجرا مانع از مسموم نمودن ذهن و افکار نوجوانان و جوانان شد و می طلبد که در دهه بصیرت بصورت وسیع، جامع و مستدل در مدارس و مساجد راویان مجرب و روحانیون به بیان واقعیات آن روز بپردازند.

 

🔹 بخشدار سعدآباد شرایط امروز کشور را حساس دانستند و از نسل جوان خواستند که با هوشیاری نسبت به خنثی نمودن تبلیغات دشمنان مقابله و با هوشیاری مانع از عملی شدن نقشه هرج و مرج در کشور بشوند.

 

🔹 بخشدار سعدآباد:  مهمترین عامل جلوگیری از رخداد وقایع سال ۱۴۰۱ روشنگری و بیان واقعیات قبل از عملی شدن تبلیغات گسترده دشمنان در فضای مجازی توسط نهادهای فرهنگی، مبلغین و صدا و سیما می توانند نقش مهمی در ثبات اجتماعی کشور داشته باشد. 

 

♦️ ایشان در پایان خواستار حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در مراسم ۹ دی سال‌جاری شدند‌‌.


















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار