نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آذر 1402 - 21:51
چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری

نوای جنوب:نوای جنوب:  شرکت پتروشیمی پردیس لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را کسب کرد.





نوای جنوب:  شرکت پتروشیمی پردیس لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را کسب کرد.

 

 چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری با حمایت و همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن توسعه و بهره‌وری ایران در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 

  در این اجلاس به پاس فعالیت های صورت گرفته در شرکت پتروشیمی پردیس به منظور تولید باکیفیت محصولات آمونیاک و اوره با قابلیت رقابت پذیری جهانی و نوآوری در حوزه تولید محصولات جدید و فناورانه، لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» به دکتر سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل شرکت اهدا گردید.

 

  نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان و بنیان‌گذاران واحدهای برتر صنعتی و اقتصادی کشور، چهره‌های تاثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب و کار از حاضرین و مدعوین این اجلاس بودند. 

 

 بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به ‌منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده ساختن انتظارات مشتریان، تغییر نگرش در فرایند تولیدات باکیفیت،  شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی با تأکید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی را از جمله مهم‌ترین اهداف چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری می‌توان برشمرد.

 

 شرکت پتروشیمی پردیس بزرگترین تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح دنیاست که سالانه بیش از ۵ میلیون تن محصول در راستای امنیت غذایی مردم تولید می کند. حدود ۵۰ درصد از کود شیمیایی اوره مورد نیاز کشاورزان داخلی توسط پتروشیمی پردیس تامین می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار