نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آذر 1402 - 07:34

نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: ساماندهی کالای همراه ملوان و رفع نگرانی لنجداران از اولویت های استان است.





نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: ساماندهی کالای همراه ملوان و رفع نگرانی لنجداران از اولویت های استان است.

 اکبر پورات پیش از ظهر سه شنبه در پایان نشست با مرزنشینان و لنجداران دو شهرستان گناوه و دیلم و بازدید از گمرک این دو شهرستان اظهار داشت: در این نشست تمامی مسایل و مشکلات مصوبه جدید کالای همراه ملوان از سوی لنجداران مطرح شد که مجموعه استان نهایت تلاش و پیگیری خودمان در راستای رفع موانع و جلب رضایت مرزنشینان استان بوشهر انجام خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون و با تلاش های مستمر استاندار بوشهر، یکی از اولویت های مهم و اساسی دولت ساماندهی کالای همراه ملوان بوده است تا نگرانی لنجداران در این زمینه برطرف شود.

وی گفت: با تلاش و پیگیری های مکرر استاندار بوشهر اخیرا سفر اول لنجداران استان در حمایت از معیشت مرزنشینان استان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

پورات خاطرنشان کرد: دولت در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان همواره در تلاش است که با دقت و بدون ایجاد آسیب به مرزنشینان در خصوص ته لنجی نظم و ساماندهی لازم را انجام دهد و در تمامی بخش های این موضوع، نظرات و مسایل لنجداران و مرزنشینان غیور استان بوشهر را مد نظر قرار خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: اصلاح ۵۹ قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار ۶۰ تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی از جمله مسایل مطرح شده در نشست با لنجداران شریف دو شهرستان گناوه و دیلم بود.

 

وی بیان کرد: در پایان نشست با لنجداران به صورت میدانی و با حضور خود لنجداران برای بررسی جزئیات از گمرک دو بندر گناوه و دیلم بازدید به عمل آمد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار