نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 آذر 1402 - 18:05

نوای جنوب:معاون اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به طرح‌های سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم در راستای بهبود وضعیت اشتغال انجام می‌شود.





نوای جنوب:معاون اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به طرح‌های سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم در راستای بهبود وضعیت اشتغال انجام می‌شود.علی باستین در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اولویت‌های مدیران است و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی افزود: تمام بانک‌های استان موظف هستند هر ماه میزان تسهیلات پرداختی را به طور کامل و دقیق اعلام کنند.

باستین با تاکید بر اینکه هر ماه برای دستگاه‌های اجرایی، سهمی در نظر گرفته شود گفت: طرح‌های اشتغال زای دستگاه‌های مختلف، با هماهنگی دستگاه اجرایی، استانداری و امور اقتصادی و دارایی استان، بررسی و با اولویت بندی به بانک معرفی می‌شوند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در ارتباط با شیوه اولویت بندی طرح‌ها یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح، رسیدن به دهه فجر امسال یا هفته دولت سال آینده و تکمیل زنجیره ارزش از مهم‌ترین عوامل در اولویت تخصیص تسهیلات به طرح‌ها هستند.

باستین از پیگیری طرح‌های سندیکایی مورد توافق بانک‌های عامل تا هفته آینده خبر داد و گفت: مکاتبه و پیگیری جدی معرفی شدگان تسهیلات دور دوم سفر و اعلام نتیجه به دستگاه اجرایی از مصوبات مهم جلسه است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار