نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 آبان 1402 - 16:55

نوای جنوب:به منظور حفظ آمادگی کامل، پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی صورت گرفت:





نوای جنوب:به منظور حفظ آمادگی کامل، پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی صورت گرفت:

 

 تشکیل جلسه ستاد بحران شهرداری وحدتیه 

 

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این جلسه که صبح روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه و در دفتر شهردار وحدتیه برگزار گردید، آقایان مهندس ارشدی شهردار، زارعی مدیر واحد فنی و عمران،  اسماعیلی مدیر خدمات شهری و فضای سبز، صفرپور مدیر امورمالی، اسماعیلی مدیر واحد نقلیه، رحیمی مدیر واحد حراست، نامی نظری مدیر روابط عمومی، زیباسازی و ایمنی و ترافیک شهرداری حضور داشتند. 

 

 در این نشست مهندس ارشدی شهردار وحدتیه ضمن خوش آمدگویی درسخنانی هدف از جلسه ستاد بحران شهرداری را ایجاد هماهنگی بین مدیریتهای مختلف، حفظ آمادگی کامل، پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی در آستانه بارندگی پیش رو عنوان نمودند.

 

شهردار وحدتیه افزود: در طی یک ماهه اخیر و حسب حساسیت و اهمیت موضوع همچنین لزوم پیشگیری، مقابله با حوادث احتمالی و کاهش مشکلات و آلام شهروندان، عملیات عمرانی و خدماتی لایروبی، پاکسازی و ساماندهی دره مرکزی شهر، جداول و کانالهای های دفع آبهای سطحی در سطح معابر شهر توسط نیروهای خدوم شهرداری صورت گرفته و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. مهندس ارشدی در پایان خاطر نشان نمود: بدین منظور کارکنان، نیروها و ماشین آلات شهرداری در مواقع بحران و بصورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار