نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 آبان 1402 - 20:53

نوای جنوب:مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش نخستین باران پاییزی در استان بوشهر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان باران در شهرستان‌های شمالی استان به میزان ۴۲.۸ میلیمتر در گناوه ثبت شده است. 

نوای جنوب:مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش نخستین باران پاییزی در استان بوشهر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان باران در شهرستان‌های شمالی استان به میزان ۴۲.۸ میلیمتر در گناوه ثبت شده است. فرج‌الله شکوهی‌‌پور  با اشاره به استقرار سامانه بارشی بر روی استان بوشهر، اظهار داشت: بارش باران در شب گذشته در این استان آغاز شد و رگبار باران و رعد و برق و وزش تند باد در ساعات آینده در مناطق مختلف استان به‌ویژه شهرستان‌های ساحلی با شدت بیشتر ادامه می‌یابد.

وی سرعت وزش باد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سمت وزش باد در استان بوشهر جنوب شرقی تا جنوب غربی، در برخی ساعات شمال شرقی تا شمال غربی، با سرعت تا حدود 50 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا خلیج فارس در سواحل استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا خلیج‌ فارس تا بیش از 2 متر افزایش یافته که سبب اختلال در تردد و فعالیت‌های دریایی شده است.

شکوهی‌پور با اشاره به بارش نخستین باران پاییزی در استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان باران در شهرستان‌های شمالی استان به میزان 42.8 میلیمتر در گناوه ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در خارک 32.3، بوشهر 25.8، دیلم 19.1، دشتی 18.7، برازجان 5.2 و مابقی نقاط استان بوشهر زیر 2 میلیمتر بارش ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بارش باران تا فردا در استان بوشهر ادامه دارد.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های گناوه، دیلم، دشتی و روستاهای مرکزی، آب باران در رودخانه‌های فصلی جاری و سبب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار