نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1402 - 12:07

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: میانگین مدت زمان ترمیم و رفع خرابی در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب بوشهر روند کاهشی در پیش گرفت.

 





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: میانگین مدت زمان ترمیم و رفع خرابی در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب بوشهر روند کاهشی در پیش گرفت.

 

 

ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار داشت: با هدف کاهش هدررفت آب، رفع و اصلاح سریع شبکه های آسیب دیده در کمترین زمان ممکن یکی از اولویت های شرکت آبفا استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون میانگین زمان اعلام سامانه ۱۲۲ به مدیران مربوطه تا اتمام حادثه طی شش ماهه نخست سال جاری به مدت ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه کاهش یافته است.

عالی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود روند کاهشی مدت زمان رفع خرابی شبکه در شش ماهه دوم سال نیز تداوم داشته باشد.

وی افزود: در مقطعی میزان هدررفت آب در شبکه های توزیع و انتقال آب استان بوشهر نزدیک به 40 درصد بود که این میزان اکنون به زیر 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

عالی اظهار کرد: با کاهش هر چه بیشتر هدررفت به تبع آن میزان پایداری آب شرب مشترکان نیز تقویت خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا از مشترکان آب در استان بوشهر انتظار داریم با هدف کمک موثر به تداوم سیر نزولی هدررفت شبکه آب در صورت مشاهده هر گونه خرابی شبکه، مراتب را فوری به سامانه تلفنی 122 گزارش کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار