نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آبان 1402 - 13:02

نوای جنوب:خدمت زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا الفدا  و زعامت رهبر معظم انقلاب، موهبتی بود الهی ،هرچند کوتاه  که نصیب حقیر گردید . منصبی که به امانت در اختیارم گذاشته شد . خدا را شاهد می گیرم همه ابرو، توش و توان خود را صادقانه مصروف نموده جز با خدای خود با احدی معامله نکردم.

 





نوای جنوب:به نام خدا

 

با سلام به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا لمقدمه الفدا  و سلام به روح پرفتوح رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران و و نایب بر حقشان حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای مد ظله عالی، ولی امر مسلمین جهان و درود  خدا بر روح بلند سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  

 

و ان عملک لیس  لک بطعمه و لکنه فی عنقک امانه

 

خدمت زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا الفدا  و زعامت رهبر معظم انقلاب، موهبتی بود الهی ،هرچند کوتاه  که نصیب حقیر گردید . منصبی که به امانت در اختیارم گذاشته شد . خدا را شاهد می گیرم همه ابرو، توش و توان خود را صادقانه مصروف نموده جز با خدای خود با احدی معامله نکردم.

 

 حال که این مسئولیت از دوش اینجانب سلب گردید، قدردان همه عزیزانی که پا به پای من این مسیر دشوار را پیمودند، به ویژه همکاران گرانقدرم در معاونت درمان دانشگاه هستم.

 

از حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز بوشهر که اگر نبود هدایت و رهنمودهایشان توفیقی حاصل نمی‌گردید، بی‌نهایت سپاسگزارم. از مقامات و مدیران عالی وزارت، مسئولین استانی و شهرستانی، نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی که جانانه پای کار ایستادند کمال تقدیر و امتنان دارم . 

اگر موفقیتی به دست آمد  نتیجه مهر و همدلی عزیزان بود که رجا واثق دارم مورد عنایت حضرت احدیت قرار خواهد گرفت.

 

اینجانب همواره خودم را سرباز ولایت دانسته و تا پای جان پای آرمان‌های نظام خواهم ایستاد. برای من کار به غایت نرسیده و در عرصه طبابت به عنوان متخصص همچون گذشته با آغوش باز پذیرای دردمندان و بیمارانم هستم.

 در حوزه خیرین سلامت بضاعت اندک خود را با همت خیراندیشان در طبق اخلاص گذاشته و در قالب موسسه خیریه امدادگران عاشورا به یاری بیماران صعب العلاج و سرطانی خواهم شتافت.

 

 همه دوستان و همکوشان خود را به وحدت و همبستگی دعوت می‌کنم. 

اعلام می‌دارم در برهه حساس کنونی که شاهد تجاوز اشغالگران صهیونیست به سرزمین مقدس مسلمانان و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین هستیم ، انتظار هم افزایی و حمایت همه جانبه از آرمان‌های بلند مردم  بی دفاع فلسطین دارم.

 

بی شک عزت و ذلت در ید مطلق پروردگار است  و یقیناً خدا با صابرین و نیکوکاران است .اما این را حکمت پروردگار دانسته و همه را به او واگذار می‌کنم که فرمود: وَتُعِزُّ مَن تَشاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشاءُ ....

 

در خاتمه از ابراز محبت همه بزرگواران، متدینین، اهالی رسانه، خانواده  معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای ارزشمند نظامی و انتظامی، مدیران، مسئولین و تمامی عزیزانی که با پیام‌های خود ابراز لطف نسبت به اینجانب نمودند مراتب تشکر خود را اعلام می‌نمایم. 

 

رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ

 

احمد یزدان پناه

 

متخصص چشم و مدیر عامل خیریه امدادگران عاشورا بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
یزدان پناه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار