نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 آبان 1402 - 22:54

نوای جنوب:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پیگیری مستمر این سازمان و همکاری و هماهنگی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۹۹.۹ درصد از کل اعتبارات تخصیص یافته ۱۴۰۱ به استان جذب شد.





نوای جنوب:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پیگیری مستمر این سازمان و همکاری و هماهنگی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۹۹.۹ درصد از کل اعتبارات تخصیص یافته ۱۴۰۱ به استان جذب شد.محسن پاپری‌زارعی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: هر چند در سال گذشته شاهد تخصیص اعتبارات در روزهای پایان سال به استان بودیم اما با تلاش‌های شبانه‌ریزی در موعد مقرر که پایان شهریور ماه امسال بود، ۹۹.۹ درصد این اعتبارات جذب شد.

وی افزود: در حالی که آمارها نشان می دهد برخی از استان‌ها نتوانستند این اعتبارات را در موعد مقرر دریافت و ناچار به خزانه معین کشور برگشت داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: برای جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱، نه تنها استان بوشهر با برنامه عمل کرد بلکه با جلسات منظم هفتگی که گاهی تا دو جلسه در هفته نیز در این سازمان یا استانداری برگزار می شد اجازه ندادیم که اعتبارات این استان برگشت بخورد.

پاپری‌زارعی بیان کرد: یکی از ملاک‌های مهم ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیگیری برای تخصیصی و دریافت اعتباراتشان در موعد مقرر بوده که این حجم از تخصیص و دریافت اعتبارات سال گذشته نشان‌دهنده موفقیت کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان بوده است.

وی ادامه داد: مدیری که موفق به جذب و هزینه‌کرد کل اعتبار مصوبش می‌شود، نشان از موفقیت دستگاه اجراییش برای خدمت به مردم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر عنوان کرد: در سال گذشته، از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ۱۹ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال به استان ابلاغ و با پیگیری‌های انجام گرفته، ۱۶ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال این اعتبار به طرح های عمرانی استان تعلق گرفت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محسن پاپری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار