نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 آبان 1402 - 08:31

نوای جنوب: آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری  در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر، اظهار داشت: بوشهر یک استان ورزشی است و بررسی آمارها نشان می‌دهد حداقل 80 درصد مردم استان بوشهر با ورزش ارتباط دارند.

نوای جنوب: آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری  در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر، اظهار داشت: بوشهر یک استان ورزشی است و بررسی آمارها نشان می‌دهد حداقل 80 درصد مردم استان بوشهر با ورزش ارتباط دارند.نماینده ولی‌‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حال ورزش استان خوب نیست، گفت: حال ورزش استان بوشهر به سبب برخی کمبودهای اعتباری، نبود زیرساخت‌های استاندارد، نهادینه نشدن ورزش همگانی خوب نیست.

امام جمعه بوشهر عدم توجه به حوزه استعدادهای برتر، رشد و تربیت شخصیت‌های بزرگ ورزشی و عدم مدیریت دانش‌بنیان را از دیگر مشکلات ورزش استان بوشهر دانست و بیان کرد: ورزش استان بوشهر در شرایط سختی قرار دارد که نیاز به حمایت ویژه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان نقش مهمی در درآمد کشور و تولید ناخالص ملی دارد، خاطرنشان کرد: با این همه امکانات درآمدزایی و تولید ثروت برای کشور نباید مشکلات ورزشی و زیرساختی در استان بوشهر وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر توجه به پیوست ورزشی برای صنایع و ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: باید برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی حمایت ویژه شود. اکنون باشگاه‌های فوتبال کهن، باسابقه و ریشه‌دار استان بوشهر در شرایط تعطیلی قرار دارد و در حالت کما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بر اجرایی شدن طرح تحول ورزشی تأکید کرد و گفت: ورزش استان بوشهر نیاز به تحول اساسی، جدی و دانشی دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.گفتنی است یاسر جمالی با مدتها حضور ناموفق به عنوان سرپرست اداره کل ورزش در هفته جاری به عنوان مدیرکل منصوب گردید!!



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ورزش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار