نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 مهر 1402 - 18:33

نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تا کنون ۸۲ درصد از اشتغال تعهد شده استان بوشهر در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.





نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تا کنون ۸۲ درصد از اشتغال تعهد شده استان بوشهر در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

 

🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در تشریح آخرین وضعیت آمار ثبت اشتغال استان در سامانه رصد اشتغال کشور، اظهار کرد: بر اساس تعهد اعلامی در سال جاری بایستی 18331 شغل در استان بوشهر توسط دستاههای اجرائی ایجاد شود که بر اساس برنامه های اعلامی و تعهد شده هر دستگاه تعهدی در سامانه مذکور به تفکیک دستگاه اجرائی و به تفکیک شهرستان انجام شده است از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری تا کنون بالغ بر 15 هزار شغل توسط دستگاههای اجرائی در ساممانه رصد اشتغال استان به ثبت رسیده است که معادل 82 درصد اشتغال تعهد شده می باشد و به زودی دستگاههای موفق در ایجاد اشتغال و دستگاههای کم کار و بی تفاوت نسبت به موضوع اشتغال را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

🔹مصدق کشاورزی ادامه داد: از ۱۵ هزارنفر اشتغال ایجاد شده در استان حدود ۶۰ درصد اشتغال ایجادی برای مردان و ۴۰ درصد اشتغال ایجادی برای بانوان استان بوده است .

🔹دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر با تشریح آمار اشتغالزایی در بخش‌های اقتصادی استان گفت: ۱۴/۵ درصد از آمار اشتغالزایی استان در بخش صنعت، ۶۱/۵ درصد در بخش خدمات و 24 درصد نیز در بخش کشاورزی بوده است.

🔹مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: ۷۶/۵ درصد اشتغال ایجاد شده در منطقه شهری و ۲۳/۵ درصد نیز در بخش روستایی است.

🔹کشاورزی با بیان این مطلب که در صورتی که اشتغال ایجاد شده از محل اعتبارات پرداختی بند ب تبصره ۱۶ در سامانه رصد اشتغال به ثبت برسد میزان تحقق اشتغال استان فراتر از تعهد انجام شده و بالغ بر ۱۰۰ درصد خواهد بود .

🔹دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر از پایش مستمر اشتغال ثبت شده توسط دستگاههای اجرائی طی سه فرآیند خبر داد و افزود: دو مرحله پایش در حال انجام است و مرحله پایانی بازدید میدانی نیز برنامه ریزی شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار